Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne helteet on??

Vierailija
25.06.2026 |

Kun niiden piti nyt hiipiä Suomeen, mutta täällähän sataa vettä, yöllä hallaa, pilvistä ja +18

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tarvita tänne.

Meillä on ollut upra alkukesä, koko ajan 15- 20 välillä lämpö, aurinko on paistanut, harvoin sadetta.

Pohjolan väki ei ole tottunut 3: lla alkaviin lämpöihin.

Vierailija
2/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, varmaan vaan iltapaskojen klikkiotsikoissa. Meillä seuraavat 10 päivää näyttää max +23 ja puolipilvistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi +30 vaan se sopiva +25 kiitos

Vierailija
4/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen infrassa ois hyvä jo huomioida se että kaupunkialueelle istutettaisiin mahd paljon puita, rakennusten pinnat vaaleita, vähemmän asfalttia = viileämpi kaupunkiympäristö, pienempi energiankulutus

Vierailija
5/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kylmän rakastajat voitetaan aina !

Vierailija
6/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keli on just sopiva! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jäi Ranskaan. Sinne luvattu +40 astetta mikä on aika kova luku

Vierailija
8/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksessa meilläkin on helteet tai niitä luvataan kun "eurooppa" kärvistelee. Enkä edes kaipaa helteitä vaan normaaleja kesä lämpöjä. Eikä ole edes niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hieno kesäsää tähän mennessä, eikä hyttysistä tietoakaan.

Vierailija
10/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keli on just sopiva! 

Jos vaaka näyttää +100 niin varmasti tarkenee vaikka pakkasessa ilman vaatteita. Toista se on meillä normi painoisilla. Mieluummin se helle kun näitä syksyn merkkejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen infrassa ois hyvä jo huomioida se että kaupunkialueelle istutettaisiin mahd paljon puita, rakennusten pinnat vaaleita, vähemmän asfalttia = viileämpi kaupunkiympäristö, pienempi energiankulutus

No luuletko, että varautumisen suurvalta ottaisi ilmastonmuutoksenkaan huomioon oikeasti järkevillä tavoilla? Meidänkin kaupunkiin pykätään edelleen isoja mustia kerrostaloja ja lanataan kaikki vihreä, mikä on sattunut jäämään rakennusten väliin. 

Vierailija
12/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jäi Ranskaan. Sinne luvattu +40 astetta mikä on aika kova luku

Ranskassa kuulemma aasialaiset pukeutuvat toppatakkeihin ja pitkiin housuihin vaikka siellä on tuo järjetön helle. Täälläkin wolt kuskit on usein samanlaisissa tamineissa näillä meidän "helteillä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen infrassa ois hyvä jo huomioida se että kaupunkialueelle istutettaisiin mahd paljon puita, rakennusten pinnat vaaleita, vähemmän asfalttia = viileämpi kaupunkiympäristö, pienempi energiankulutus

No luuletko, että varautumisen suurvalta ottaisi ilmastonmuutoksenkaan huomioon oikeasti järkevillä tavoilla? Meidänkin kaupunkiin pykätään edelleen isoja mustia kerrostaloja ja lanataan kaikki vihreä, mikä on sattunut jäämään rakennusten väliin. 

Siksi tästä olisikin hyvä herättää keskustelua että nämä asiat huomioitaisiin. Pitkällä tähtäimellä pidemmät +30helteet tulee lisääntymään myös Suomessa.

Vierailija
14/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteet pysykää etelä euroopassa, lämmintä saa olla !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy ranskalaisia ja muita eurooppalaisia..kunnon kelit olla biitsillä,ajella autolla tai kunhan vaan olla..täällä Suomessa on ilmatkin ihan perseestä kaiken muun lisäksi..aamulla +10,3 astetta ja sisällä 18...v i t t u,kesä pitäisi olla mutta kylmää ja sateista..viisainta nostaa ns.kytkintä ja muuttaa Afrikkaan tms..

Vierailija
16/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keli on just sopiva! 

Jos vaaka näyttää +100 niin varmasti tarkenee vaikka pakkasessa ilman vaatteita. Toista se on meillä normi painoisilla. Mieluummin se helle kun näitä syksyn merkkejä. 

Tuliko nyt hyvä mieli? Arvostella anonyyminä ihmisiä joita et edes tunne, etkä ole nähnytkään. Pienet piirit sulla. Ja todennäköisesti paha olla.

Vierailija
17/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keli on just sopiva! 

Jos vaaka näyttää +100 niin varmasti tarkenee vaikka pakkasessa ilman vaatteita. Toista se on meillä normi painoisilla. Mieluummin se helle kun näitä syksyn merkkejä. 

Mitä iloa sulle on normi painosta, jos kerta kasetti on noin jumissa? Kannattaisi sun panostaa mielenterveyteen.

Vierailija
18/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska vois antaa Suomelle 5-10 astetta omista helteistään, paikkakunnasta riippuen

Vierailija
19/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti tyytyväinen säähän tällä hetkellä. Se on vaihtelevaa - aurinkoa, myös sadepäiviä välillä. Luonto kiittää: on vehreää. Pari edellistä kesää Helsingissä on ollut yhtäjaksoista paahdetta, nurmikot oljeksi palanutta, ei pisaraakaa vettä viikkoihin tai jopa kuukausiin. Yöt tukalan painostavia, ilma ei liiku. Näinäkin kesinä on ollut tyypillistä säätyypin jämähtäminen. Jos on päällä käristyskupoli, niin säätyyppi ei hevin muutu. Nyt vähän viileämpänä kesänä voi olla sama juttu? 

Vierailija
20/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain säätila,ei ilmasto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi