Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ne helteet on??

Vierailija
25.06.2026 |

Kun niiden piti nyt hiipiä Suomeen, mutta täällähän sataa vettä, yöllä hallaa, pilvistä ja +18

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaille tälle paikkakunnalle sääennusteessa lupaillaan +25

Vierailija
22/22 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keli on just sopiva! 

Jos vaaka näyttää +100 niin varmasti tarkenee vaikka pakkasessa ilman vaatteita. Toista se on meillä normi painoisilla. Mieluummin se helle kun näitä syksyn merkkejä. 

Tuliko nyt hyvä mieli? Arvostella anonyyminä ihmisiä joita et edes tunne, etkä ole nähnytkään. Pienet piirit sulla. Ja todennäköisesti paha olla.

En arvostellu ketään hk vaan se on totuus että ylipainoisille on helteet vaikeita aikoja. Pyydän anteeksi jos osui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä