Lue keskustelun säännöt.
Missä ne helteet on??
25.06.2026 |
Kun niiden piti nyt hiipiä Suomeen, mutta täällähän sataa vettä, yöllä hallaa, pilvistä ja +18
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keli on just sopiva!
Jos vaaka näyttää +100 niin varmasti tarkenee vaikka pakkasessa ilman vaatteita. Toista se on meillä normi painoisilla. Mieluummin se helle kun näitä syksyn merkkejä.
Tuliko nyt hyvä mieli? Arvostella anonyyminä ihmisiä joita et edes tunne, etkä ole nähnytkään. Pienet piirit sulla. Ja todennäköisesti paha olla.
En arvostellu ketään hk vaan se on totuus että ylipainoisille on helteet vaikeita aikoja. Pyydän anteeksi jos osui.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maanantaille tälle paikkakunnalle sääennusteessa lupaillaan +25