Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä Suomi voisi säästää 8-11 miljardia,

Vierailija
24.06.2026 |

Kun näköjään mistään ei sit kumminkaan voi säästää?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajamalla armeija alas.

Vierailija
2/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään nimessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajamalla armeija alas.

Vasemmistoliitolta ei taideta onneksi kysyä päättävissä elimissä.

Vierailija
4/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään

Vierailija
5/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartellit on totta. Laiskat yrittäjät pitäå vuorostaan saada töihin ja tukiaisia vähemmälle. Palkansaajalle ostovoimaa, niin se palaa kulutuskysyntään.

Vierailija
6/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään

Itke putelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voikaan, tuo on täysin absurdi tavoite. Tämä hallitus pääsi kovasti leikkaamalla kolmeen miljardiin. 

Vierailija
8/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille 6 miljoonalle ihmiselle 1500 euron lasku käteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartellit on totta. Laiskat yrittäjät pitäå vuorostaan saada töihin ja tukiaisia vähemmälle. Palkansaajalle ostovoimaa, niin se palaa kulutuskysyntään.

Juuri näin. 

Vierailija
10/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästämiseen liittyen 2020 - luku on ihmiskunnan historiassa ollut täysin erikoinen koska tällöin maailman rikas rahastava eliitti on onnistunut rakentamaan globaaleja rahastuksia jollaisia ei ole koskaan ennen nähty... ja miksi erityisesti suomalaiset ovat köyhtyneet ja mitä pitäisi tehdä niin...

 

1. Koska kaikki suomalaisten rahat on kannettu rikkaille EU maille ja rikkaalle rahastavalle EU eliitille sekä Ukrainan hallinnolle; nyt olisi perittävä takaisin näitä valtavia summia nopeasti...

 

2. Koska Suomen EU MEP:it eivät tee lainkaan töitään eivätkä ole vaatineet EU:lta mm. vuosittaisia miljarditukia hyvittämään Suomen talviolosuhteiden aiheuttamia kustannuksia; nyt täytyy vaihtaa kaikki EU MEP :it sellaisiin jotka saavat nämä korvaukset voimaan heti.

 

3. Koska Suomessa lähes kaikissa hankkeissa, hankinnoissa ja projekteissa on korruptioita. Korruptioita pitäisi alkaa jahdata ja purkaa kuten USA:ssa on nyt tehty. Ja sama pitää tehdä valtavia EU korruptioita koskien.

 

4. Koska kartellit hallitsevat Suomea kuten sähköyhtiöiden kartellit, keskusliikkeiden kartellit, polttoaineen jakelun kartellit jne. eli Suomi on ollut banaanivaltio etenkin 2020-2026. Kartellien purku pitäisi aloittaa heti.

 

5. Koska inflaatio ei tuhonnut suomalaisten ostovoimaa vaan todellisuudessa sen tekivät valtava ahneus hintojen ja katteiden nostoina 2020-2026, kymmenien ja satojen prosenttien nostot. Ihmiset pitää ensin saada ymmärtämään että hallinnot ja valtamedia ovat aivan täynnä valheita ja että aina kaiken takana on valtava rahastus - se on suurin motiivi kaikkialla. Suomalaisten ostovoima tuhottiin siis pysyvästi 2020-2026 tuotteiden / palveluiden kymmenien ja satojen prosenttien hintojen / katteiden korotuksilla

Ei suinkaan 8% inflaatiolla mitä käytettiin valheena että inflaatiosta johtuivat valtavat korotukset... suomalaisten köyhdyttäminen tehtiin silkalla ahneudella. Mm. keskusliikkeet rahastivat kaiken mitä voivat ja paras esimerkki olivat sähköyhtiöiden 1000% hinnankorotukset sopimuksissa 2022, tuo oli täysin "banaanivaltioiden" kartellien harrastamaa hinnoittelua. Ja nyt hinnat ja katteet kohoavat edelleen, tämä on jo sulaa hulluutta että tämän annetaan jatkua.

 

Tämän tuloksena Suomi tuhoutuu täysin. Ja tätä tuhoa tukee vielä EU diktaattori Ursula Von Der Leyenin ajama islami-muslimi-somali väestönvaihto-invaasio ja lisäksi intialaisille annettiin nyt vapaa pääsy EU maihin Ursulan toimesta...

Ursula von der Leyen... voi herran jestas. Hänellä ei ole kovin paljon valtaa ja vielä vähemmän rahaa.

 

Jos sua kiinnostaa missä raha ja valta oikeasti ovat niin kyllä se on idolisi Trump ja jänen tech bro miljardööri kaverinsa. Omistavat kohta meidät kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä. 

Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia. 

persut taisi luvata ennen viime vaaleja jotain tuon suuntaista mutta enpä ole enää kolmeen vuoteen kuullut yhtään mitään

Vierailija
12/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä. 

Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia. 

Autetaan persujen puolisot takaisin Afrikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään

4-5 miljardia vuodessa eli puolet säästötarpeesta. Miettikääpä sitä!

Vierailija
14/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestörälssi tulee kalliiksi.Turhat järjestöt jotka poliittisesti kyseenalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajamalla armeija alas.

Vasemmistoliitolta ei taideta onneksi kysyä päättävissä elimissä.

Mutta ketkäs lakkautti Kontiorannan varuskunnan rajan pinnasta?  

Vierailija
17/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäraja auki ja kauppa käyntiin (jos Venäjä enää tämän vittuilun jälkeen on halukas) niin vähintään 1/3 on hoidettu sillä leikkaamatta yhtään mitään keneltäkään. Turistit kyllä tulee ja pelkästään se on yli miljardin potti vuodessa (ja sitä kadehtineilta swessoneilta ei kysellä mitään!)

Vierailija
18/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itäraja auki ja kauppa käyntiin (jos Venäjä enää tämän vittuilun jälkeen on halukas) niin vähintään 1/3 on hoidettu sillä leikkaamatta yhtään mitään keneltäkään. Turistit kyllä tulee ja pelkästään se on yli miljardin potti vuodessa (ja sitä kadehtineilta swessoneilta ei kysellä mitään!)

Lisäksi Naton myötä myös puolustusmenot nousivat miljardeilla. Näissähän meillä olisi jo liki puolet koko säästötavoitteista saavutettu.

Vierailija
19/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veropohjan laajentaminen palauttamalla vesotaso 90 luvun lopun Lipposen hallituksen tasolle mukaan lukien oikeiston junailemien yritysten verohelpotusten poisto. Sen jälkeen lopetetaan työntekijöiden aseman jatkuva heikennyksistä puhuminen sekä perutaan kaikki leikkaukset ja saadaan ihmiset jälleen kuluttamaan. Myös kohdennettuja sääntöjä tulee laatia mm. keikkalääkäreiden harjoittama mafiatyylinen yhteiskunnan kuppaaminen on saatava aisoihin asettamalla katot mitä keikkalääkäri saa maksaa. Ei tarvita mitään 10mrd euron leikkauksia vaikka laitaoikeisto yrittää tätä pajunköyttä meille syöttää...

Vierailija
20/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeitä maksetaan 39 miljardia vuodessa.