Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä Suomi voisi säästää 8-11 miljardia,

Vierailija
24.06.2026 |

Kun näköjään mistään ei sit kumminkaan voi säästää?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4 miljardin vuosittainen rahalaari johon mikään puolue ei uskalla koskea vaikka asiantuntijat ovat sanoneet että siellä on turhaa ja löysää rahaa. Nimittäin yritystuet eli porvarien "sossutuet". 

Vierailija
22/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensalkuun: 

1. Sosialisoidaan terveydenhoito. Sen sijaan että yksityisille hoivapalveluille syydetään 11 miljardia joka vuosi, käytetään ne varat julkiseen hoivaan ja rahat jäävät kotimaahan eivätkä livahda verottajan ulottumattomiin veroparatiiseihin. 

2. Asetetaan vuokra-asunnoille katto ulkomaiselle omistukselle: nykyään lähes puolet vuokra-asunnoista on ulkomaisten institutionaalisten sijoittajien omistuksessa: vuokravarat valuvat suoraan veroparatiiseihin. 3. Suitsitaan harmaata taloutta, valtio menettää joka vuosi 5-11 miljardia euroa veronkierrolla ja verosuunnittelulla. 

Itseasiassa ei tarvitse säästää tai leikata yhtään mitään, jos pidetään valtion varoista vain parempaa huolta. Yksikään puolue ei kuitenkaan sitä esitä, mikä on hämmästyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään

4-5 miljardia vuodessa eli puolet säästötarpeesta. Miettikääpä sitä!

Ruplan arvo taitaa olla vessapaperin luokkaa, ei enempää

Vierailija
24/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisövero takaisin 24,5 prosenttiin

Vierailija
25/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.

Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.

Vierailija
26/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.

Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.

joo niin varmasti mutta muista että asiasta päätti eduskunta

 

ja persut on jo tällä kaudella kaksi yhteisvelkaa hyväksyneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä. 

Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia. 

Niille on monta parempaa valtiota tarjolla alkaen verotuksesta.Niin kauan kun sosiaaliturva on oleskeluperusteinen,Suomi haalii pohjasakkaa jotka miinusmerkkisiä talouteen.

Vierailija
28/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.

Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.

joo niin varmasti mutta muista että asiasta päätti eduskunta

 

ja persut on jo tällä kaudella kaksi yhteisvelkaa hyväksyneet

Vassukan valhe tietysti,Ukrainalle on myönnetty laina,vakuutena venäjän pidätetyt varat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.

Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.

joo niin varmasti mutta muista että asiasta päätti eduskunta

 

ja persut on jo tällä kaudella kaksi yhteisvelkaa hyväksyneet

Vassukan valhe tietysti,Ukrainalle on myönnetty laina,vakuutena venäjän pidätetyt varat.

Jurpilainen,mites ne vakuudet,käytännössä annettiin lahja kreikalle,rahat meni vakuudet jäi,niinkö?Paljonks maksoi suomalaiselle veronmaksajalle,kerrotko?

Vierailija
30/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen ja perussuomalaisten kurjistavasta politiikasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysavusta 500 miljoonaa pois! Helppo säästökohde, joka ei ole suomalaislta pois.

Vierailija
32/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut lupasi estää yhteisvelan, nyt meillä on kuitenkin miljardi lisävelkaa. Kiitosta vaan purra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
34/34 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää! Ylös!