Mistä Suomi voisi säästää 8-11 miljardia,
Kun näköjään mistään ei sit kumminkaan voi säästää?
Kommentit (34)
Ensalkuun:
1. Sosialisoidaan terveydenhoito. Sen sijaan että yksityisille hoivapalveluille syydetään 11 miljardia joka vuosi, käytetään ne varat julkiseen hoivaan ja rahat jäävät kotimaahan eivätkä livahda verottajan ulottumattomiin veroparatiiseihin.
2. Asetetaan vuokra-asunnoille katto ulkomaiselle omistukselle: nykyään lähes puolet vuokra-asunnoista on ulkomaisten institutionaalisten sijoittajien omistuksessa: vuokravarat valuvat suoraan veroparatiiseihin. 3. Suitsitaan harmaata taloutta, valtio menettää joka vuosi 5-11 miljardia euroa veronkierrolla ja verosuunnittelulla.
Itseasiassa ei tarvitse säästää tai leikata yhtään mitään, jos pidetään valtion varoista vain parempaa huolta. Yksikään puolue ei kuitenkaan sitä esitä, mikä on hämmästyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei oltaisiin tehty Venäjästä vihollista niin se olisi heti pari kolme miljardia vähintään
4-5 miljardia vuodessa eli puolet säästötarpeesta. Miettikääpä sitä!
Ruplan arvo taitaa olla vessapaperin luokkaa, ei enempää
Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.
Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.
Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.
joo niin varmasti mutta muista että asiasta päätti eduskunta
ja persut on jo tällä kaudella kaksi yhteisvelkaa hyväksyneet
Vierailija kirjoitti:
Meillä on jo velkajarru päätetty puolueiden kesken. Nyt pitää päättää ma- mutusjarru jonka tarkoituksena on palauttaa kielitaidottomat ja matalapalkkaiset kehitysmaalaiset takaisin kotimaihinsa. Heidän matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkkeitä.
Tarvitsemme ulkomaalaisia, jotka kotoutuvat ilman kalliita kursseja ja kotouttamisia.
Niille on monta parempaa valtiota tarjolla alkaen verotuksesta.Niin kauan kun sosiaaliturva on oleskeluperusteinen,Suomi haalii pohjasakkaa jotka miinusmerkkisiä talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.
Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.
joo niin varmasti mutta muista että asiasta päätti eduskunta
ja persut on jo tällä kaudella kaksi yhteisvelkaa hyväksyneet
Vassukan valhe tietysti,Ukrainalle on myönnetty laina,vakuutena venäjän pidätetyt varat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannuli antoi Kreikkaan 8 miljardia ja Italiaan 11 miljardia.
Eikä joutunut asiasta edes edesvastuuseen.
joo niin varmasti mutta muista että asiasta päätti eduskunta
ja persut on jo tällä kaudella kaksi yhteisvelkaa hyväksyneet
Vassukan valhe tietysti,Ukrainalle on myönnetty laina,vakuutena venäjän pidätetyt varat.
Jurpilainen,mites ne vakuudet,käytännössä annettiin lahja kreikalle,rahat meni vakuudet jäi,niinkö?Paljonks maksoi suomalaiselle veronmaksajalle,kerrotko?
Kehitysavusta 500 miljoonaa pois! Helppo säästökohde, joka ei ole suomalaislta pois.
Persut lupasi estää yhteisvelan, nyt meillä on kuitenkin miljardi lisävelkaa. Kiitosta vaan purra.
Meillä on 4 miljardin vuosittainen rahalaari johon mikään puolue ei uskalla koskea vaikka asiantuntijat ovat sanoneet että siellä on turhaa ja löysää rahaa. Nimittäin yritystuet eli porvarien "sossutuet".