Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille käynyt niin, että olette joutuneet miettimään, että oliko jonkun ihmisen kohtaaminen "kohtaloa"? Tai että tuntisit jo hänet?

Vierailija
24.06.2026 |

Onko mitään sellaista tapahtunut? Voisitko jakaa tarinan? 

 

Olen kohdannut ihmisen, joka on todella outoa kaikessa mittakaavassa eikä tätä voi järjellä selittää. Ennen hänen tapaamistaan minä tunsin kuukausia, että jotain isoa on tapahtumassa. Puhuin siitä välillä ystäville ääneen, että jotain on tuloillaan mutta en tiedä mitä. Usein iloitsin, että tunnen innostusta, jotain on lähellä. Sitten alkoi tulemaan numerosarjoja. En ole kiinnittänyt aiemmin huomiota. Jatkuvasti tuli 1111 tai 2222. Siis aivan jatkuvasti ja mietin, että tulenko hulluksi vai mikä juttu. Tätä kesti myös kuukausia. Samoihin aikoihin näin tai kuulin puhuttavan eräästä kaupungista. Se tuli vastaan kaikkialla vaikka kaupunki ei ole mikään suosittu tai muutenkaan sellainen mistä puhutaan yleisellä tasolla. Se kaupunki vain tuli eteeni joten menin käymäänkin siellä mutta ei siellä mitään ollut. Kunnes sitten yksi päivä menin uuteen paikkaan. Tapasin erään henkilön ja kun katsoimme silmiin niin pysähdyin. Kaikki muu katosi ja aika pysähtyi. Minä tunnistin hänet mutta en osannut sanoa mistä. Se vain oli jotain hyvin syvää tunnistamista. Selvisi myös, että hän on tuosta kaupungista kotoisin mistä sain jatkuvasti merkkejä ennen kuin tapasimme. 

Siitä alkoi meidän kahden hyvin intiimi tutustumisen ja tunsimme voimakasta vetoa toisiimme. Sittemin homma on vähän rauhoittunut mutta hän on edelleen tärkeässä roolissa elämässäni. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyssuhdetrauma.


Kannattaa hakea apua siihen.

Vierailija
2/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on selvinnyt vasta viimeisen vuoden aikana, miten paljon ympärilläni olevat ihmiset ovat vaikuttaneet siihen, miten olen kohdannut ihmiset, joiden kanssa olen päätynyt parisuhteeseen. En rehellisesti sanottuna luota enää keneenkään, koska en edes tiedä kaikkea mitä ovat selkäni takana tehneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mietin miksi kestänyt kauheat. Onko parempaa.

Vierailija
4/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu tunnistaa edellisten elämien ihmisten energiat.

Vierailija
5/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli ja tiesin sen etukäteen 

Vierailija
6/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa psykoosilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen etukäteen unessa 

Vierailija
8/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko taivaassa määrättyihin kohtaamisiin koska tosielämässämme ne tapahtuvat joko kännissä tai hormonipuuskassa. Veikkaan että EI ole olemassa taivaassa määrättyjä sielunkumppanuuksia vaan jälkimmäisiä. Uskon silti Jumalaan koska jumala loi alkohoholin ja hormonit. Jumala loi kannabiksenkin mutta fundarit vastustavat sitä mitä kiivaimmin. Historiantutkimus kuitenkin tietää Jeesuksenkin aikana käytetyn kannabista ainakin voiteen muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kaupassa henkilön joka tuntui selittämättömän tutulta. Mutta tutustuin hänen vasta seuraavana päivänä, hän oli tyttäreni uusi poikaystävä 😳

Vierailija
10/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin myös heidät koska olin nähnyt unessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se varmasti ole outoa uskovaisilla

Vierailija
12/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi lapsena selittämättömiä juttuja. Tiesin mm. vuoden aiemmin mihin taloon tulemme muuttamaan. Vanhempani eivät sitä silloin tienneet eivätkä edes mitenkään harkinneet kun ei se edes ollut myynnissä tuolloin. Minä näin sen talon koulun luokkaretkellä ja tiesin heti nähdessäni että tulen asumaan siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Itseasiassa olen tälläkin hetkellä sen keskellä. Itselle numero 1444 alko näkymään kaikkialla

Vierailija
14/14 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...