Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hamstraan !

Vierailija
24.06.2026 |

Siis hitto..Asun yksin ja mulla on

-12 kahvipakettia

- 9 pulloa pyykinpesuainetta

-8 suihkugeeliä

Vessapaperia, talouspaperia varasto väärällään..

Sekä huikea määrä shampoota, hoitoainetta, muotovaahtoa, hammastahnaa, palasaippuaa..

Ei tarvitsisi mitään ostaa varmaan 2 vuoteen mutta näköjään en voi vastustaa hyvää tarjousta.

Matkoilta tuon myös laadukkaampaa kosmetiikkaa hyvään hintaan

Kyllä nuo kotiini mahtuvat mutta jotainhan täytyy olla pielessä. Miksi teen noin '? Muutoin en ole mikään hätävaravarautuja. Nuuka vain vissiin 

Olenko ainoa '?

 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans paljon tavaraa varastossa. Ei tartte sitten koko ajan olla huolissaan, eträ jokin loppuu.

Vierailija
2/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä eläisin varmaan ainakin vuoden mun varastoimalla tarvikemäärällä, ja säilykkeillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itsekin kerralla paljon kosmetiikka, kun sitä saa 40 % halvemmalla. Se on musta se oikea hinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi