Mies sanoi että ota kuukausi vapaaksi niin lähdetään kiertämään Ruotsia ja suomea.
Siis ajettais tukholmasta pohjois Ruotsiin ja sieltä Suomeen ja lappia myöten itä suomeen ja kierrettäisi paikkoja. Lähtisikö noin vaan, 4 päivän päästä pitäis lähteä. Toisaalta ei täällä kotonakaan ole tekemistä ja työn puolesta voin lähteä.
Kommentit (31)
Itse skippaisin suomen, sen sijasta lähtisin norjaan. Siellä menee viikkoja mukavasti.
Matkailuauto? Vai fillarit? Motellit, Hotellit, mikä muu majoitus - vai se matkailuauto? Kokkaako ravintolan pitäjä vai te? Kumpi teistä? Kuka pesee pikkupyykin? Kuka tiskaa? Jos auto, vuorotellaanko ajamista? Mieti tätä kaikkea ettei tule SUURTAISTELU matkalla kun toinen olettaa sitä ja toinen tätä.
En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo?
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo?
Kuulostat ihan helvetin tylsältä ihmiseltä. En voisi olla tuollaisen puoliso.
Itse ajaisin nopeasti Ruotsin yli Norjaan.
En lähtisi. Autoloma ei kuulosta yhtään houkuttelevalta.
Viikon reissu miksei mutta koko loma kierrellen pois kotoa kuulostaa ennemmin siltä että tarve paeta varsinaista muun vuoden ollutta elämää
Samalla rahalla lähtisin alas keski- tai rtrlä-Eurooppaan ja nauttisin!
Ihana reissu siitä tulee.
Seikkailumieltä ja matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä helvetin takia.
Sulla ei ole samaan vaihtoehtoon ilmeisesti mahdollisuutta, ja kateellisena kyseenalaistat. Hanki elämä, tai ole edes iloinen muiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo?
Kuulostat ihan helvetin tylsältä ihmiseltä. En voisi olla tuollaisen puoliso.
Oma puolisoni pitää minusta, matkustamme paljon ja matkat ovat oikein onnistuneita kiitos hyvän suunnittelun. En minäkään ottaisi sinua, kuulostat ihan tuuliviiriltä, jonka kanssa ei voi keskustella mistään.
Tollanen kuulostaa kivalta seikkailulta, mutta todellisuudessa siitä on hauskuus ja rentiutuminen kaukana.
Yleensä en pystyisi lähtemään noin lyhyellä varoitusajalla, mutta muutoin mikä ettei. Kaverin kanssa on aiottu joskus toteuttaa tuollainen Suomessa autoillen niin että pysähdyttäisiin aina kun jotain kiintoisaa näkyy ja eikä yöpaikkoja etukäteen varattuna. Teltat varoiksi
Vierailija kirjoitti:
Matkailuauto? Vai fillarit? Motellit, Hotellit, mikä muu majoitus - vai se matkailuauto? Kokkaako ravintolan pitäjä vai te? Kumpi teistä? Kuka pesee pikkupyykin? Kuka tiskaa? Jos auto, vuorotellaanko ajamista? Mieti tätä kaikkea ettei tule SUURTAISTELU matkalla kun toinen olettaa sitä ja toinen tätä.
Voi taivas.
Onko pakko tehdä kaikesta noin vaikeata.
Relatkaa hyvät ihmiset.
Ihme sitruunoita kommentoimasta tässä(kin) ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi. Autoloma ei kuulosta yhtään houkuttelevalta.
Siinähän niitä maisemia näkee ihan mukavasti ja taukojakin voi pitää ajamisesta.
Ok. Muut menevät Välimerelle hotelliin ja te kitkutatte polkimilla vaarallisesti Ruotsissa. Kivoja ehdotuksia sun miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi noin nopealla aikataululla. Tuossa on paljon asioita, jotka voivat mennä ja menevät pieleen. Kuka maksaa ja mitä? Missä yövytään? Millainen ajoneuvo?
Kuulostat ihan helvetin tylsältä ihmiseltä. En voisi olla tuollaisen puoliso.
;D
Kiva idea. Itse ainakin lähtisin mielelläni.