Mikko Silvennoinen on Uuden musiikin kilpailun uusi päätuottaja.
Kommentit (16)
Jos tieto pitää paikkansa,niin onnea Mikolle uuteen pestiin. Tuo tietää sitten sitä,että euroviisujen selostaja vaihtuu. Tuskin Mikko voi enää olla selostajana,kun siirtyy tuottajan rooliin. Kenestä nyt sitten tulee uusi euroviisujen selostaja? Olisiko Krista Siegfrids vai Jasmin Beloued?.
Oho, luulin vitsiksi mutta näemmä pitää paikkaansa. Eipä ole koskaan tullut mietittyä, mikä Mikon "siviiliammatti" on selostusten ulkopuolella. Vaikka siis ahkerasti olen seuraillut UMK:ta viime vuosina. No onnea sitten uuteen pestiin.
Vierailija kirjoitti:
Oho, luulin vitsiksi mutta näemmä pitää paikkaansa. Eipä ole koskaan tullut mietittyä, mikä Mikon "siviiliammatti" on selostusten ulkopuolella. Vaikka siis ahkerasti olen seuraillut UMK:ta viime vuosina. No onnea sitten uuteen pestiin.
Yle ei ole vielä virallisesti julkaisut tietoa. Tuleekohan tietoa tänään vai tämän viikon aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, luulin vitsiksi mutta näemmä pitää paikkaansa. Eipä ole koskaan tullut mietittyä, mikä Mikon "siviiliammatti" on selostusten ulkopuolella. Vaikka siis ahkerasti olen seuraillut UMK:ta viime vuosina. No onnea sitten uuteen pestiin.
Yle ei ole vielä virallisesti julkaisut tietoa. Tuleekohan tietoa tänään vai tämän viikon aikana.
Eikö UMK:n Insta ole virallinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, luulin vitsiksi mutta näemmä pitää paikkaansa. Eipä ole koskaan tullut mietittyä, mikä Mikon "siviiliammatti" on selostusten ulkopuolella. Vaikka siis ahkerasti olen seuraillut UMK:ta viime vuosina. No onnea sitten uuteen pestiin.
Yle ei ole vielä virallisesti julkaisut tietoa. Tuleekohan tietoa tänään vai tämän viikon aikana.
Justiinsa kun kirjoitin kommentin, niin Yleltä tupsahti virallinen tieto Mikon uudesta pestistä.
Oliko valintakriteerinä muu kuin suuntautuneisuus?
Vierailija kirjoitti:
Oliko valintakriteerinä muu kuin suuntautuneisuus?
Ei ,lain mukaan pitää olla yks sellanen listoilla .
Vierailija kirjoitti:
Jos tieto pitää paikkansa,niin onnea Mikolle uuteen pestiin. Tuo tietää sitten sitä,että euroviisujen selostaja vaihtuu. Tuskin Mikko voi enää olla selostajana,kun siirtyy tuottajan rooliin. Kenestä nyt sitten tulee uusi euroviisujen selostaja? Olisiko Krista Siegfrids vai Jasmin Beloued?.
UMK ja Euroviisut on eri asia. Ei Silvennoista Euroviisujen tuottajaksi valittu. UMK:n jälkeen ehtii kolme kuukautta valmistautua Euroviisuihin.
Saikohan Anssi Autio paljon, paljon kuraa niskaan, kun Lordi ei saanut esiintyä UMK:ssa ? Että siksi tuottaja vaihtui..Just saying
Onnea Mikolle uudesta pestistä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko valintakriteerinä muu kuin suuntautuneisuus?
Ei ,lain mukaan pitää olla yks sellanen listoilla .
Lain mukaan? Minkä alan juristit heiluu vauva-sivuilla 😂. Ei kai ainakaan lettutieteen vihtorit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tieto pitää paikkansa,niin onnea Mikolle uuteen pestiin. Tuo tietää sitten sitä,että euroviisujen selostaja vaihtuu. Tuskin Mikko voi enää olla selostajana,kun siirtyy tuottajan rooliin. Kenestä nyt sitten tulee uusi euroviisujen selostaja? Olisiko Krista Siegfrids vai Jasmin Beloued?.
UMK ja Euroviisut on eri asia. Ei Silvennoista Euroviisujen tuottajaksi valittu. UMK:n jälkeen ehtii kolme kuukautta valmistautua Euroviisuihin.
Asiasta käydään syksyllä keskustelua, että voiko Mikko olla myös selostajana.
Tarkoittaako tuo sitä, että osallistujissa on entistä enemmän "kummallisuuksia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tieto pitää paikkansa,niin onnea Mikolle uuteen pestiin. Tuo tietää sitten sitä,että euroviisujen selostaja vaihtuu. Tuskin Mikko voi enää olla selostajana,kun siirtyy tuottajan rooliin. Kenestä nyt sitten tulee uusi euroviisujen selostaja? Olisiko Krista Siegfrids vai Jasmin Beloued?.
UMK ja Euroviisut on eri asia. Ei Silvennoista Euroviisujen tuottajaksi valittu. UMK:n jälkeen ehtii kolme kuukautta valmistautua Euroviisuihin.
Asiasta käydään syksyllä keskustelua, että voiko Mikko olla myös selostajana.
Tähän asti Silvennoinen on selostanut sekä UMK:n että Euroviisujen live-lähetyksiä. Nyt on vielä auki, miten selostushommien käy tulevaisuudessa.
Se on myös vielä auki. Nyt pitää jutella, että onko se käytännössä mahdollista ylipäätään. Ehtiikö vastaava tuottaja olemaan monessa paikassa yhtä aikaa, en tiedä, Silvennoinen sanoo.
Selostuspuuhien jatkamisen suhteen Silvennoinen haluaa kuulla myös tiiminsä ja ohjelman käsikirjoittajien mielipiteen.En tiedä, onko se käytännössä mahdollista. Pitää myös miettiä, onko se katsojien etu vai haitta, että selostaja on myös vastaava tuottaja. En tiedä, olisiko se outoa vai mahtavaa.
Eipä yllätä. Onhan tuo ollu tuottajana ja ohjelmapäällikkönä tms jo monessa ja monta vuosikymmentä.