Vihdoinkin huomenna alkaa kunnon helteet, rasittaa tämä souda huopaa ilma jatkuvasti kun ei tiedä onko lämmin vai viileä
Onneksi alkaa helteet, voi hyvin mielin lähteä shortsit jalassa aamulla painamaan. Ottakaa ihmiset mahdollisimman paljon aurinkoa nyt tulevan viikon aikana, se auttaa kaikkiin vaivoihin. Kunnon rusketusta pintaan! Aurinko rauhoittaa mieltä myös. Auttaa ahdistukseen ja masennukseen.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tätä on odotettu! Toivon että helteet kestävät syyskuulle asti.
Juurikin näin.
Missä?
Ei Ilmatieteen laitoksen ennuste helteitä lupaile ainakaan eteläiseen osaan maata.
Vierailija kirjoitti:
Missä?
Ei Ilmatieteen laitoksen ennuste helteitä lupaile ainakaan eteläiseen osaan maata.
Huomiselle ennustetut "lämmöt" ovat 14 15 13 18 19 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on odotettu! Toivon että helteet kestävät syyskuulle asti.
Juurikin näin.
Hesarillakin on taas kymmeniä ilmastonmuutosartikkeleita jonossa odottamassa hellejaksoa.
Nyt pitää hehkuttaa euroopan lämpöä ainakin neljän eri artikkelin voimin :D
Vaihteluhan on juuri hyvä. Ei pääsisi asunto lämpenemään liikaa, kun joka toinen päivä olisi hellettä ja joka toinen päivä viileää.
Koska suomalaiset nauttivat kuumuudesta, on oiva ratkaisu lähettää heidät helteeseen töihin, ja ottaa kuivuutta, metsäpaloja ym sieltä pakenevat Suomeen.
Persut pitäisi lähettää Keski-Eurooppaan lämmittemään.
Negistelijät tuli heti alapeukuttelemaan ja hokemaan persua :D
Tätä on odotettu! Toivon että helteet kestävät syyskuulle asti.