Karhut tappaa vähemmän kuin miehet vuotuisessa tilastoinnissa.
Kommentit (9)
Mitenhän olisi, jos miehet korvattaisiin kokonaan karhuilla?
Karhut tappavat myös vähemmän kuin naiset.
Kiistaton fakta on kuitenkin että mikäli naisoletetun viettämä aika on täysin sama miehen ja karhun kanssa, todennäköisimmin karhu vahingoittaa ellei jopa tapa naista. Todennäköisyys vielä pienenee 2500% mikäli mies on valkoihoinen kantaväestöön kuuluva.
Naiset johtaa kuitenkin lasten tappamisessa, ja jos abortit lasketaan mukaan niin muilla ei ole mitään palaa.
Montako nainen-mies kohtaamista Suomessa tapahtuu päivittäin? Aika pienen riskin kohtaaminen tilastojen valossa.
Mutta venäjän karhu tappaa tosi tosi paljon, vapiskaa.
T. putinisti
Kertooko tilastot kauanko nainen keskimäärin viettää aikaa päivittäin karhun kanssa?
Näinhän se on mutta miksi jankutat?