Lue keskustelun säännöt.
Uskotko, että olet nykyisessä työpaikassasi eläkeikään asti?
24.06.2026 |
Itse uskon, että olen. Olen ollut samassa työpaikassa jo yli 20 vuotta. Osaaminen ja kokemus juuri tähän työhön vankka. Uudet työntekijät alkaa aina tehdä jotain uusia juttuja, mutta näitä vanhojen hommien ylläpitoa ei kukaan nuorempi edes huolisi. 10 vuotta eläkeikään ja aikomus jäädä itse hiukan aikaisemmin pois. On jo hyvin säästöjä ja sijoituksia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla