Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lomalaiset teette tänään?

Vierailija
24.06.2026 |

Lomani juuri alkoi ja tuumaillut, että "vain olisin", auvoisa joutilaisuus. Ulkona sateista, ehkä käyn muutaman km lenkillä päivällä, ehkä en.

Löhöilyä, Netflixiä tms, brunssityyppinen ateriointi parin tunnin päästä, ehkä pyykinpesua, lukemista sohvalla tai terassilla mahd sadetta kuunnellen, jäätelöä. Ehkä laitan saunan lämpenemään, päivällä tai viimeistään illalla.

Ihanaa 😍😍

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen päivä meille koko vuoden lomaileville. me vaan ollaan ja nautitaan.

Vierailija
2/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin päästä kuntosalille, sitten lounaalle johonkin lounaspaikkaan. Iltapäivällä pyöräilen kaupungilla ja katselen naisia 👍

 

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona puuhailua kun sataa vettä ulkona.

Vierailija
4/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen röntgeniin.

Helmikuusta asti ollut saikulla julmettujen kipujen takia ja nyt vasta sain lääkäriltä lähetteen kuvantamiseen. Mielialalääkkeitä vain yrittävät työntää.

Vierailija
5/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan tavallinen päivä meille koko vuoden lomaileville. me vaan ollaan ja nautitaan.

Aloitukseni ei koskenut "teitä" työttömiä, sairaus tai muita eläkeläisiä, työtä vieroksuvia ymv, se koski meitä jotka oikeasti lomalla.

Ap

Vierailija
6/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ikkunat, oivallinen sää siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ysiltä. Just syömässä aamupalaa: kahvia, tuoremehua, kaurapuuroa + raejuustoa + mustikoita. 

Kunhan imeytynyt vähän, lähden heittämään n. 80km gravel/maantiefillarilenkin. Mukava lenkki, mikä kulkee 80% hiekkateitä ja neulaspolkuja pitkin järvimaisemia. 

Alkuillasta tyttären kanssa mennään pelaamaan 9.kierros golfia ja, jos jaksaa, grilli tulille. Tai sitten haemme paluumatkalla ruuat mukaan nepalilaisesta ravintolasta. 

Sää hieman epävakaista, muttei mitään rankkasadette kuitenkaan, joten ei haittaa omaa tekemistä. Helteestä ja kovasta auringonpaisteesta en edes pidä. 

Vierailija
8/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Ihanaa päivää sulle ap :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuntovaunuilemassa miehen kanssa. Ihana loma tiedossa 

Vierailija
10/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa brunssi tyyppinen sterilointi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen röntgeniin.

Helmikuusta asti ollut saikulla julmettujen kipujen takia ja nyt vasta sain lääkäriltä lähetteen kuvantamiseen. Mielialalääkkeitä vain yrittävät työntää.

Krooninen kipu on kyllä paha rasti, tiedän kivuista jotain itsekin ja se on raskasta. Missä sinulla tuo kipu on? Hyvä asia, kaiketi, on se, että olet lääkäriltä saanut s.lomaa, jos et ole ollut työkykyinen. Ja nyt tuon lähetteen. Onko psyykkiset syyt kivulle täysin pois suljettu? Ihminen, kun on siitäkin mielenkiintoinen kokonaisuus, että kaikki vaikuttaa kaikkeen ja mieli ja sen kuormitus aikaansaa myös fyysisiä oireita. 

Ap

Vierailija
12/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan tavallinen päivä meille koko vuoden lomaileville. me vaan ollaan ja nautitaan.

Aloitukseni ei koskenut "teitä" työttömiä, sairaus tai muita eläkeläisiä, työtä vieroksuvia ymv, se koski meitä jotka oikeasti lomalla.

Ap

jaa. me 50v. eläkeläiset vaan lomaillaan läpi vuoden. lopun ikää. ottaako se niin koville teillä oravanpyöräläisillä kun myö ollaan ymmärretty, ettei elämä ole työntekoa varten? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään erityistä, olenhan lomalla ;)

Vierailija
14/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamusta kuntoportaissa, puolisen tuntia jaksoin. Nyt kotona pitäisi alkaa siivoamaan muttei huvita ollenkaan. Olen vaan rötvännyt tässä sohvalla. Sataa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan tavallinen päivä meille koko vuoden lomaileville. me vaan ollaan ja nautitaan.

Aloitukseni ei koskenut "teitä" työttömiä, sairaus tai muita eläkeläisiä, työtä vieroksuvia ymv, se koski meitä jotka oikeasti lomalla.

Ap

jaa. me 50v. eläkeläiset vaan lomaillaan läpi vuoden. lopun ikää. ottaako se niin koville teillä oravanpyöräläisillä kun myö ollaan ymmärretty, ettei elämä ole työntekoa varten? 

Et kuitenkaan ymmärtänyt ketä aloitus koski. 

Vierailija
16/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättiin sateen ääneen katolla. Aamu alkoi raukeasti parisuhdejutuilla... hyvä ja levännyt olo. Rakas katsoo tuossa hetken yhtä sarjaa, minä tässä vieressä hänen sivuprofiiliaan, jota rakastan. Illemmalla lähdemme käymään eräässä merenrantakaupungissa, mukavaa tiedossa. Siinä välissä vähän kotitöitä, paikkojen laittelua kuntoon loppuviikkoa ja sen menoja ajatellen. Ihana tunnelmallinen sade rummuttaa kattoa nyt kahvia juodessa. Hyvä kun puutarhan kasvien kastelu hoituu luonnostaan! On niin vehreää ja kaunista.

Vierailija
17/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen asentajaa kotona. Unet vähällä, pitää ottaa varmaan myöhemmin lepo etten hyydy lattialle. Nätti ilma, viileää.

Vierailija
18/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan tavallinen päivä meille koko vuoden lomaileville. me vaan ollaan ja nautitaan.

Aloitukseni ei koskenut "teitä" työttömiä, sairaus tai muita eläkeläisiä, työtä vieroksuvia ymv, se koski meitä jotka oikeasti lomalla.

Ap

jaa. me 50v. eläkeläiset vaan lomaillaan läpi vuoden. lopun ikää. ottaako se niin koville teillä oravanpyöräläisillä kun myö ollaan ymmärretty, ettei elämä ole työntekoa varten? 

Olet ärhäkällä päällä liikenteessä, se jatkuva "vain oleminen" voi aiheuttaa sellaista.

Olen kyllä asian jo ymmärtänyt, jatkan lomani jälkeen työtäni hieman lyhyemmällä työajalla, asuntolainakin kun on jo loppunut.

Mukavaa päivää sinullekin, suosittelen vaikka jotain hyväntekeväisyyden tyyppistä sinulle, saat sisältöä päiviisi, hyvän mielen auttamisesta ja jotkut apua sinulta.

Voin suositella omasta kokemuksestani esim.ruoka-avussa toimimista ja vauvaperheiden tukemista.

Ap

Vierailija
19/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta. Ihanaa päivää sulle ap :)

Kiitos, sinulle myös🙂

Ap

Vierailija
20/39 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihan tavallinen päivä meille koko vuoden lomaileville. me vaan ollaan ja nautitaan.

Aloitukseni ei koskenut "teitä" työttömiä, sairaus tai muita eläkeläisiä, työtä vieroksuvia ymv, se koski meitä jotka oikeasti lomalla.

Ap

jaa. me 50v. eläkeläiset vaan lomaillaan läpi vuoden. lopun ikää. ottaako se niin koville teillä oravanpyöräläisillä kun myö ollaan ymmärretty, ettei elämä ole työntekoa varten? 

Et kuitenkaan ymmärtänyt ketä aloitus koski. 

misä kohtaa siellä mainittiin, että ketä koskee? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme