Mä sain kivat äiteinpäivälahjat
Kortin, ruusun ja Pauligin juhlamokkakahvilahjapakkauksen, jossa Arabian muki. Olen todella onnellinen.
Kommentit (11)
Ostin itselleni kukkasia. Suutuin lapselle, kun ei edes korttia viitsinyt tehdä. Tuli kännykkäbsnnia. Söin äsken jätskiä äitienpäiväaamupalaksi. En ole varmaan ansainnut parempaa.
Voi. No, älä säkään viitti tehä lapselle ruokaa, syököön voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Mä olen oikeasti tyytyväinen lahjoihin ja toki ruokaa laitan.ap
Vierailija kirjoitti:
Me mennään äitienpäiväpizzalle. Lapset on sellaisia. Äitiys on pyyteetöntä työtä. Koko äitienpäivän voisi lakkauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni kukkasia. Suutuin lapselle, kun ei edes korttia viitsinyt tehdä. Tuli kännykkäbsnnia. Söin äsken jätskiä äitienpäiväaamupalaksi. En ole varmaan ansainnut parempaa.
Itse olet lapsesi opettanut.
Tämän äitienpäivän hittituote taitaa olla juuri toi juhlamokkalahjapaketti. Ei siinä mitään, itsekin osallistuin kilpailuun jossa semmoinen arvottiin ja voitin sen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän äitienpäivän hittituote taitaa olla juuri toi juhlamokkalahjapaketti. Ei siinä mitään, itsekin osallistuin kilpailuun jossa semmoinen arvottiin ja voitin sen.
Mulle on tulossa vielä koru, mutta se myöhästyy kun posti on niin hidas.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet lapsesi opettanut.
Ei ole ollut mallia, että yllätetään kakkukahveilla. Meillä on nyt näin. Lopulta lapsi teki kortin kuitenkin, kun oli huolissaan kännnykkäbannista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tulossa vielä koru, mutta se myöhästyy kun posti on niin hidas.ap
Lähettäjä siinä on ollut hidas, kun on pistänyt sen postiin liian myöhään.