Mitä lomalaiset teette tänään?
Lomani juuri alkoi ja tuumaillut, että "vain olisin", auvoisa joutilaisuus. Ulkona sateista, ehkä käyn muutaman km lenkillä päivällä, ehkä en.
Löhöilyä, Netflixiä tms, brunssityyppinen ateriointi parin tunnin päästä, ehkä pyykinpesua, lukemista sohvalla tai terassilla mahd sadetta kuunnellen, jäätelöä. Ehkä laitan saunan lämpenemään, päivällä tai viimeistään illalla.
Ihanaa 😍😍
Kommentit (164)
Tänään olen saanut pestyä meidän matot painepesurilla!
Kohta grillataan ja keitetään uudet perunat. Syönnin jälkeen sauna lämpiämään ja rannalle nauttimaan kylmää lonkeroa. Loppu päivä/ilta rentoudutaan. 😍
Menen kesäjuhliin. Sukua ja ystäviä, kesäherkkuja.
Ja alkoholittomat ovat nämä juhlat, se pitää näin suomalaisena aina erikseen mainita😄
Ok, en sitten kerrokaan kun ei koske meitä, olen osa-aikatyössä ja tänään vapaalla, kun ei virallisesti lomaksi kirjattua aikaa ole eikä tule. Terveisiä ap:lle ja hänen mielestään "oikeille ihmisille".
T: onni yksillä, kesä kaikilla
Just nyt pakkailen kamoja viikonloppureissua varten, ihanaa kun on ennustettu kivoja kelejä.
Perillä varmaan tehdään.. ei niin mitään. Saunotaan & grillataan & nautitaan luonnosta 😊
En ymmärrä tuota netflixin tuijottamista. Siellä ei ole kuin amerikkalaista paskaa tuutin täydeltä.
Ukko juo kaljaa ja illalla pelaa tietokonetta. Akka märisee päivän juomisesta ja iltapäivästä lähtee lasten kanssa kaupungin puistoon ihan vitu reippaana äityliininä. Lapset riitelee, ruoaksi on nakkikastiketta ja olohuoneen telkkarissa pyörii pipsa possu. Asunto haisee sellaiselle ruoalle aina, ei raikkaalle koskaan. Loman kohokohta on käynti uimarannalla.
Itsehän vietän koko loman Espanjassa. Ei lapsia, ei miestä. Pelkästään vinettoa ja villejä öitä.
heräsin noin klo 9.sitten painit vaimon kanssa.aamupala.kohta ruohonleikkuuta tunniksi.sitten metsään hakemaan pari tuulenkaatoa.
illemmalla rantasaunalle saunomaan ja grillaamaan.
elämä on ihan mukavaa.
Pesuteemalla mennään tämä päivä. Kävin pesemässä pari mattoa, jonka jälkeen pesin koiran näyttelyä varten. Ihanaa olla lomalla! Kohta grillaamaan makkaraa ja juustotäytteisiä paprikoita.
Tultiin juuri meiän mökille, syötiin ja nyt pötköttelen kännyä selaten. Kohta vois tehdä mansikkakakun kahvin kera. Jos ei ala sataa mennään illalla venettä ulkoiluttamaan. Ihana kesä ja loma 😍
Vierailija kirjoitti:
Matkaan Ixtlaniin eitekemään...
Tutustun maailman viivoihin. Sitten minä hyppään... ja minä lähden, mutta linnut jäävät tänne ja laulavat...
Nukuttiin miehen kanssa pitkään, käytiin yhdessä juoksemassa neljän kilometrin lenkki, sen jälkeen pitkä ja runsas aamupala terassilla. Siitä minä siirryin omalle laiturille makoilemaan ja kuuntelemaan äänikirjaa, mies puuhasteli jotain veneen kanssa. Senjälkeen lähedettiin kaupungille, ostettiin viikonlopun ruuat ja juomat ja käytiin lounaalla. Nyt kotona kohta pientä siivoilua ja vieraiden odottelua. Illalla sitten ystävien kanssa saunotaan, uidaan, grillataan ja herkutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Nukuttiin miehen kanssa pitkään, käytiin yhdessä juoksemassa neljän kilometrin lenkki, sen jälkeen pitkä ja runsas aamupala terassilla. Siitä minä siirryin omalle laiturille makoilemaan ja kuuntelemaan äänikirjaa, mies puuhasteli jotain veneen kanssa. Senjälkeen lähedettiin kaupungille, ostettiin viikonlopun ruuat ja juomat ja käytiin lounaalla. Nyt kotona kohta pientä siivoilua ja vieraiden odottelua. Illalla sitten ystävien kanssa saunotaan, uidaan, grillataan ja herkutellaan.
Me myös juostiin 30 kilometriä.On se ihanaa.
Täällä ilmeisesti lähes kaikki lapsettomia tai jo isompien lasten vanhempia.
Lasten (päiväkoti-ikäisten) kanssa lomailua eli rankkaa. Ollaan väsyneitä miehen kanssa. Odotan, että pääsen töihin. Ei tukiverkkoja.
Tylsää on lomalla ei mitään tekemistä, kävelyllä olen käynyt tänään ja pessyt pyykkiä, illalla katson Netflixiä.
Katselet naisia? Aika säälittävää nyt ihan oikeasti. N