Nyt äkkiä liikkumaan ennen kuin alkaa satamaan!
Taidan mennä tekemään nopsan lenkin, ihan on jo sateenuhka päällä.
Kommentit (19)
Satanut jo kauan, ja sataa vielä monta tuntia.
Ei tänne pitäisi olla sadetta tulossa, tosin on ne sääennusteet ennenkin väärässä olleet. Aika näyttää.
Pidän tänään varmaan lepopäivän lenkkeilystä. Käyn normaalisti 6-7 x viikossa niin jos tänään en kävisi ja sitten taas loppuviikon käyn painamassa. Täällä sataa jo.
Enpä viitsi, reilun tunnin päästä töihin ja siellä saa kävellä ihan tarpeeksi.
Viikon ainoa vp ja siivouspäivä (joo, tyhmää), siinä saa liikkua jo riittävästi ja jos avaan takapihan oven niin sehän on vähän kuin ulkoilua samalaa ;)
Pelkästään Forecan ennusteessa on tälle päivää yksi pisara klo 11 ja klo 14 kohdalla, Ilmatieteenlaitos ja yr.no kumpikin lupaavat puolipilvistä tai aurinkoista koko päivälle. Samoin kuin Forecakin muille ajankohdille kuin noille mainituille.
Tuliko ap:lle mieleen, että Suomi on pitkä maa ja samat ennusteet eivät päde kaikkialle?
Mä meen monesti lenkille ja jopa uimaan kun alkaa sataa, niin saa olla rauhassa
Varo sokeritoppa kumminkin että et sula jos vettä ripsauttaa.
”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋
Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät.
Pieni sade ei haittaa liikkumista, lippis päähän niin silmälasit eivät kastu. Sateella ilma on ihanan raikas.
Vierailija kirjoitti:
”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋
Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät.
Siellä onkin sitten mukavaa +45 asteen kuumuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen monesti lenkille ja jopa uimaan kun alkaa sataa, niin saa olla rauhassa
Etkö muuten saa olla rauhassa??
Vierailija kirjoitti:
”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋
Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät.
Siellä onkin nyt sellaiset mukavan lämpimät +40 kelit, eli kannattaisi jo lähteä 😁
Vierailija kirjoitti:
”Kuka hullu lähtee Suomesta kesällä ulkomaille?” 💋
Niih. Just vittutän paskan takia!! Tä o satanan synggä maa! +15 ja vettä vihmoo 💦 Tä on se syy, miks mä lähden kesällä Espanjaan Hajotkaa pakkaseen köyhät.
En hajoo pakkaseen, mutta kuumuuteen kyllä. Mutta kiva että sä pääset sinne minne haluat, ehkä tuo mielentilasikin vähän paranee. Mukavaa matkaa! 😘
Vierailija kirjoitti:
Pieni sade ei haittaa liikkumista, lippis päähän niin silmälasit eivät kastu. Sateella ilma on ihanan raikas.
Täällä kosteusprosentti nyt 92 eli ei todellakaan raikas vaan painostava ja hiostava.
Täällä lappeenrannassa sataa vaan viikonloppuna viikolla kun olen töissä niin on helvetin hyvä ilma.
Haen lakkaa satamasta, kun lakkaa satamasta.