Jokaista Ahmedia kohti on yli 100 Tero Petteriä
Alaikäisiä tyttöjä raiskanneen persun uhreista 50% kuoli.
Ja tämä Järvenpään sarjamurhaaja ysärin alussa oli toinen tavallinen Tero Petteri.
Huomaako persut, mikä yhdistää kaikkia näiden rikosten tekijöitä?
Ovat - ei karhuja, vaan - miehiä.
Hyvää Prideä!
Heteromies on maailman vaarallisin elukka.
Kommentit (18)
Vankilat niin täynnä valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.
Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.
Se tosin on juuri toisinpäin. Ja tuohan on joku vassariaktiivi, siis mitä tyypillisin vassari.
Vierailija kirjoitti:
Vankilat niin täynnä valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.
Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.
Jos kansalaisuutta ei ole, niin kyllä törkeästä r**' karkotetaan maasta. Seurasin läheltä yhtä tapausta. Eivät onneksi jää vankiloita täyttämään.
Mutta mitä uskonnollisiin esikuviin tulee... kuulutko sinä kirkkoon? Luepa historiaa. Ja ota malka omasta silmästä, jotta näet ottaa rikan toisen silmästä. Nämä kirjauskonnot ovat täynnä julmuuksia ja julmia johtajia, uskonnon käyttämistä toisten tappamiseen ja naisen alistamiseen. Pyhä kirja on täynnä kannustusta tähän.
Ensimmäisestä rikoksesta palautus palautuskeskuksiin. Tämä tulee olemaan EUn linja tulevaisuudessa.
Älä viitsi selittä vihvassu, kyllä kaikki tietävät tapasi ja tekosi...
Vierailija kirjoitti:
Vankilat niin täynnä valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.
Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.
Eivät ole. Kantisukkoja siellä on turvoksiin saakka. Tällä hetkellä useimmissa vankiloissa kolmekin äijää yhden hengen sellissä. Toivomme, että alkavat pikkuhiljaa vähentää toisiaan.
T. VHL
Suomessa on EU:n eniten naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja EU: vähiten muuttotaustaisia. Joten mikähän tässä nyt persulla hiertää? Itsekin möyhäät naisvihaa joka ikinen päivä täällä, fantasioit nyrkillä lyömisestä ja runkkaat raiskausuutisille.
NYTKIksen tutkimuksessa todettiin, että 25% suomalaismiehistä on myönteisiä kohdistamaan väkivaltaa naisiin näiden sukupuolen takia.
25% kantismiehistä on siis suljettava yhteiskunnasta pois. Ehkä yhtä lailla 25% muualta tulleista, koska sama Y-kromosomi heilläkin on.
Myönnä pois, persu että sinusta valkoinen mies saakin rskata lapsia ja naisia, koska ihon väri. Ja sitä sinä ahkerasti teetkin, ellet itse niin välillisesti muna kourassa uutisia lukien.
Rikoslain ja uhrien näkökulmasta se on sama rikos täysin riippumatta tekijän pigmentin määrästä.
Se, että sinä koet olevasi pienipippelinen luuseri, ei tee sinun tänttäröinnistäsi laillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankilat niin täynnä valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.
Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.
Jos kansalaisuutta ei ole, niin kyllä törkeästä r**' karkotetaan maasta. Seurasin läheltä yhtä tapausta. Eivät onneksi jää vankiloita täyttämään.
Mutta mitä uskonnollisiin esikuviin tulee... kuulutko sinä kirkkoon? Luepa historiaa. Ja ota malka omasta silmästä, jotta näet ottaa rikan toisen silmästä. Nämä kirjauskonnot ovat täynnä julmuuksia ja julmia johtajia, uskonnon käyttämistä toisten tappamiseen ja naisen alistamiseen. Pyhä kirja on täynnä kannustusta tähän.
Islam on ainoa maailmanuskonto joka yhä edelleen uskottelee kannattajilleen uskottoman (islamin mukaan se joka ei ole alistunut allahille) mu*haamisen olevan palvelus jumalalle ja takuu parhaan paikan saamiseksi paratiisissa muhammedin lähettyvillä, marttyyrikuolemaa uskonsodassa pidetään ihanteellisimpana kuolintapana ja jopa lapset ollaan valmiita uhraamaan tämän päämäärän eteen. Vertaile sinä vain Jeesuksen ja Muhammadin elämäkertaa ja mieti miksi ihmisoikeuksiltaan ja yksilönvapauksiltaan surkeimmat maat ovat aina olleet niitä joissa islam on valtauskonto.
Vierailija kirjoitti:
Myönnä pois, persu että sinusta valkoinen mies saakin rskata lapsia ja naisia, koska ihon väri. Ja sitä sinä ahkerasti teetkin, ellet itse niin välillisesti muna kourassa uutisia lukien.
Rikoslain ja uhrien näkökulmasta se on sama rikos täysin riippumatta tekijän pigmentin määrästä.
Se, että sinä koet olevasi pienipippelinen luuseri, ei tee sinun tänttäröinnistäsi laillista.
Empatiani naisia kohtaan vähenee mitä enemmän luen tätä palstaa ja opin millaisia naiset oikeasti ovat.
- persumies
Muuten kiva, mutta väärässä olet. 100% r*aiskareista ei ole miehiä, eikä edes sellaisia miesoletettuja. Ihan nais-naisia ja jopa äitejä on olemassa, jotka omia lapsiaan… maailma on sairas. Mutta synnyttävistä naisista täysin 100% on aitoja, oikeita ja biologisia naisia. Yksikään manmade-”nainen” ei ole koskaan synnyttänyt, koska ei ole oikeasti nainen, vaikka hametta käyttääkin.
Että hyvää prideä!
Siitoshullu menee nyt ottamaan sen namidiapamanin ja palaa palstalle taas huomenna häiriköimään. Jätetään se keskustelu aikuisille.
Otsikko on huono provo näin aamusta.
False news lesbian… 100% r*iskauksista ei ole miesten, eikä edes miesoletettujen tekosia. Next topic.
Muslimimien uskontoon kuuluu raiskaus
pssst.. iso osa pridestä on nykyään hetero hommia ne on vaan sukupuolta muuttanut mutta ihan hetero suhteessa elää. älä kerro muille 🤫
NAINEN synnytti mut VÄKISIN tähän maailmaan. ja ainoo keino on koittaa etsiä joku vieras nainen ja koittaa ryömiä takas !
Elukat kuuluu tarhaan. Miesvauvatarhaan.