Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokaista Ahmedia kohti on yli 100 Tero Petteriä

Vierailija
24.06.2026 |

https://yle.fi/a/74-20232963

Alaikäisiä tyttöjä raiskanneen persun uhreista 50% kuoli.

Ja tämä Järvenpään sarjamurhaaja ysärin alussa oli toinen tavallinen Tero Petteri.

https://yle.fi/a/74-20227759

Huomaako persut, mikä yhdistää kaikkia näiden rikosten tekijöitä?

Ovat  - ei karhuja, vaan - miehiä.

 

Hyvää Prideä!

Heteromies on maailman vaarallisin elukka. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elukat kuuluu tarhaan. Miesvauvatarhaan. 

Vierailija
2/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilat niin täynnä  valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.

Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosin on juuri toisinpäin.  Ja tuohan on joku vassariaktiivi, siis mitä tyypillisin vassari. 

Vierailija
4/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilat niin täynnä  valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.

Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.

Jos kansalaisuutta ei ole, niin kyllä törkeästä r**' karkotetaan maasta. Seurasin läheltä yhtä tapausta. Eivät onneksi jää vankiloita täyttämään. 

 

Mutta mitä uskonnollisiin esikuviin tulee... kuulutko sinä kirkkoon? Luepa historiaa. Ja ota malka omasta silmästä, jotta näet ottaa rikan toisen silmästä. Nämä kirjauskonnot ovat täynnä julmuuksia ja julmia johtajia, uskonnon käyttämistä toisten tappamiseen ja naisen alistamiseen. Pyhä kirja on täynnä kannustusta tähän. 

Vierailija
5/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä rikoksesta palautus palautuskeskuksiin. Tämä tulee olemaan EUn linja tulevaisuudessa. 

Vierailija
6/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi selittä vihvassu, kyllä kaikki tietävät tapasi ja tekosi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilat niin täynnä  valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.

Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.

Eivät ole.  Kantisukkoja siellä on turvoksiin saakka. Tällä hetkellä useimmissa vankiloissa kolmekin äijää yhden hengen sellissä. Toivomme, että alkavat pikkuhiljaa vähentää toisiaan.

T. VHL

Vierailija
8/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on EU:n eniten naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja EU: vähiten muuttotaustaisia. Joten mikähän tässä nyt persulla hiertää? Itsekin möyhäät naisvihaa joka ikinen päivä täällä, fantasioit nyrkillä lyömisestä ja runkkaat raiskausuutisille.

NYTKIksen tutkimuksessa todettiin, että 25% suomalaismiehistä on myönteisiä kohdistamaan väkivaltaa naisiin näiden sukupuolen takia.

25% kantismiehistä on siis suljettava yhteiskunnasta pois. Ehkä yhtä lailla 25% muualta tulleista, koska sama Y-kromosomi heilläkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä pois, persu että sinusta valkoinen mies saakin rskata lapsia ja naisia, koska ihon väri. Ja sitä sinä ahkerasti teetkin, ellet itse niin välillisesti muna kourassa uutisia lukien.

Rikoslain ja uhrien näkökulmasta se on sama rikos täysin riippumatta tekijän pigmentin määrästä. 

Se, että sinä koet olevasi pienipippelinen luuseri, ei tee sinun tänttäröinnistäsi laillista.

Vierailija
10/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankilat niin täynnä  valkoisten suomalaisnaisten väkisinmakaamisesta tuomittuja muslimimiehiä ettei mitään lisko-osastoa enää tarvita, siellä juhlivat tekojaan pääprofeettansa antaman esimerkin mukaan.

Ajatelkaa mikä moraali ja ihmiskäsitys kun joukkomu*haajaa, naistenryöstäjää, yli 40 aikansa merkittävää ihmistä salamu*hauttanut ihminen on joillekin maailman suurin uskonnollinen esikuva ja tämä on suomalaisillekin vassareille aivan ok, varsinkin niille jotka tällä palstalla päivystävät ilmiantamassa mielipiteitä.

Jos kansalaisuutta ei ole, niin kyllä törkeästä r**' karkotetaan maasta. Seurasin läheltä yhtä tapausta. Eivät onneksi jää vankiloita täyttämään. 

 

Mutta mitä uskonnollisiin esikuviin tulee... kuulutko sinä kirkkoon? Luepa historiaa. Ja ota malka omasta silmästä, jotta näet ottaa rikan toisen silmästä. Nämä kirjauskonnot ovat täynnä julmuuksia ja julmia johtajia, uskonnon käyttämistä toisten tappamiseen ja naisen alistamiseen. Pyhä kirja on täynnä kannustusta tähän. 

Islam on ainoa maailmanuskonto joka yhä edelleen uskottelee kannattajilleen uskottoman (islamin mukaan se joka ei ole alistunut allahille) mu*haamisen olevan palvelus jumalalle ja takuu parhaan paikan saamiseksi paratiisissa muhammedin lähettyvillä, marttyyrikuolemaa uskonsodassa pidetään ihanteellisimpana kuolintapana ja jopa lapset ollaan valmiita uhraamaan tämän päämäärän eteen. Vertaile sinä vain Jeesuksen ja Muhammadin elämäkertaa ja mieti miksi ihmisoikeuksiltaan ja yksilönvapauksiltaan surkeimmat maat ovat aina olleet niitä joissa islam on valtauskonto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnä pois, persu että sinusta valkoinen mies saakin rskata lapsia ja naisia, koska ihon väri. Ja sitä sinä ahkerasti teetkin, ellet itse niin välillisesti muna kourassa uutisia lukien.

Rikoslain ja uhrien näkökulmasta se on sama rikos täysin riippumatta tekijän pigmentin määrästä. 

Se, että sinä koet olevasi pienipippelinen luuseri, ei tee sinun tänttäröinnistäsi laillista.

Empatiani naisia kohtaan vähenee mitä enemmän luen tätä palstaa ja opin millaisia naiset oikeasti ovat. 

- persumies 

Vierailija
12/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva, mutta väärässä olet. 100% r*aiskareista ei ole miehiä, eikä edes sellaisia miesoletettuja. Ihan nais-naisia ja jopa äitejä on olemassa, jotka omia lapsiaan… maailma on sairas. Mutta synnyttävistä naisista täysin 100% on aitoja, oikeita ja biologisia naisia. Yksikään manmade-”nainen” ei ole koskaan synnyttänyt, koska ei ole oikeasti nainen, vaikka hametta käyttääkin.


Että hyvää prideä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitoshullu menee nyt ottamaan sen namidiapamanin ja palaa palstalle taas huomenna häiriköimään. Jätetään se keskustelu aikuisille.

Vierailija
14/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on huono provo näin aamusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

False news lesbian… 100% r*iskauksista ei ole miesten, eikä edes miesoletettujen tekosia. Next topic. 

Vierailija
16/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimien uskontoon kuuluu raiskaus   

Vierailija
17/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pssst.. iso osa pridestä on nykyään hetero hommia ne on vaan sukupuolta muuttanut mutta ihan hetero suhteessa elää. älä kerro muille 🤫

Vierailija
18/18 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAINEN synnytti mut VÄKISIN tähän maailmaan. ja ainoo keino on koittaa etsiä joku vieras nainen ja koittaa ryömiä takas !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi