Huomenna tulee taas työttömyystuki ja nostan heti 200 euroa säästöön kotiin
Hyvin riittää rahaa säästöönkin. Säästän aina pari tonnia vuodessa että voin matkustaa seuraavana kesänä jonnekkin.
Kommentit (15)
Mene töihin siitä saatana laiska paska.
Tukia ei ole pakko tuhlata kaikkea vaan kannattaa säästää. Kun on halpa vuokra niin rahaa jää säästöön. 160 euroa riittää ruokaan kk.
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
10971 avointa työpaikkaa. Hae nyt saatana edes jonnekin töihin! Varmasti tuolta löytyy muutamia paikkoja pelkillä vessojen jynssääjä hakusanoilla kenties.
Vaikka hakee töitä niin töihin ei pääse. Eikö kukaan nyt tajua että työpaikat on varattu ulkomaalaisille. En ole saanut vuosiin kutsua haastatteluun. Työn hakeminen on vain toimenpide että saa työkkärin tyytyväiseksi jotta työkkärin akoilla olisi työpaikka. T: ap
Ja mitähän sinäkin vajakkiääliö luulet että ketään kiinnostaa helvetin tukesi !
Työttömänä on kaikkea tekemistä ettei ehdi muihin töihin. Elämästä kannatta nauttia työttömänäkin ja tehdä asioita mistä tykkää. Monet vaan masentuu ja makoilee kotona kalja kädessä.
Aina kannattaa säästää. Olen säästänyt 11000 euroa.
Ihmiset ei hyväksy työttömiä mutta eivät silti tarjoa töitä. Aika iso ristiriita, tarjotkaa nyt töitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei hyväksy työttömiä mutta eivät silti tarjoa töitä. Aika iso ristiriita, tarjotkaa nyt töitä kaikille.
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Siinä sulle 10971kpl työtarjousta ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei hyväksy työttömiä mutta eivät silti tarjoa töitä. Aika iso ristiriita, tarjotkaa nyt töitä kaikille.
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Siinä sulle 10971kpl työtarjousta ole hyvä.
Työpaikkailmoitus ei ole työtarjous.
Ei käy! Tuet ovat tarkoitettu juotavaksi ja syötäväksi.