Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullojenkerääjät huomio

Vierailija
23.06.2026 |

Hei

 

Jos olet työtön työnhakija huomaathan että pullojen keräys saattaa vaikuttaa tukiisi, alentaa niitä tai johtaa tukien takaisin perintään.

 

Ilmoita pullojenkeräyksestä sinua palveleville työvoimavirkailijoille

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt Pullot aina työvoimavirkailijalle nähtäväksi.

Samoin Verottajalle. Olen lainkuuliainen ihminen.

Vierailija
2/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain pullot eivätkä tölkit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelelen aina roskiksista pulloja, vaikka olen hyvin toimeentuleva 🤑

Vierailija
4/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tyhjän pullon, lähetin siitä kuvan verottajalle ja KELAan.

Vierailija
5/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.

Vierailija
6/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsköhän läpällä kerätä 1 tölkki ja ilmoittaa siitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ansioni pullonkeräyksestä 0,4 €, ja kaksi tuntia työtä. Nyt saatte kadehtia jos haluatte. 😂

Vierailija
8/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.

Toimit rikollisesti (tukipetos)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ajatella

Semmosta

Vierailija
10/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähettänyt kelaan selvityksen jokaisesta löytämästäni pullosta. Tässä kuussa olen lähettänyt 74 selvitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.

Toimit rikollisesti (tukipetos)

Okei, no ei se haittaa minua. -sama

Vierailija
12/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google AI: "kela pullojen keräys"

 

Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:

 

Etuuksien tarkistus: 

 

Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.

 

Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.

 

Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google AI: "kela pullojen keräys"

 

Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:

 

Etuuksien tarkistus: 

 

Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.

 

Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.

 

Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.

Sanoppas sille AI:lle, että "ja katin kontit". Mitä se tuumaa siitä?

Vierailija
14/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google AI: "kela pullojen keräys"

 

Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:

 

Etuuksien tarkistus: 

 

Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.

 

Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.

 

Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.

Sanoppas sille AI:lle, että "ja katin kontit". Mitä se tuumaa siitä?

Luuletko olivasi älykkäämpi kuim keinoäly?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vienyt Pullot aina työvoimavirkailijalle nähtäväksi.

Samoin Verottajalle. Olen lainkuuliainen ihminen.

Virkamiehet tykkäävät taputella kuuliaisia alamaisia hyväksyvästi päälaelle.

Vierailija
16/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google AI: "kela pullojen keräys"

 

Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:

 

Etuuksien tarkistus: 

 

Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.

 

Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.

 

Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.

Sanoppas sille AI:lle, että "ja katin kontit". Mitä se tuumaa siitä?

Luuletko olivasi älykkäämpi kuim keinoäly?

Olen paljon sitä älykkäämpi. Lisäksi olen hyvännäköinen.

Vierailija
17/17 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh.Ilmoitan heti kun pystyt todistamaan, ettei ne ole itse ostamiani pulloja.