Pullojenkerääjät huomio
Hei
Jos olet työtön työnhakija huomaathan että pullojen keräys saattaa vaikuttaa tukiisi, alentaa niitä tai johtaa tukien takaisin perintään.
Ilmoita pullojenkeräyksestä sinua palveleville työvoimavirkailijoille
Kommentit (17)
Onneksi vain pullot eivätkä tölkit!
Kaivelelen aina roskiksista pulloja, vaikka olen hyvin toimeentuleva 🤑
Löysin tyhjän pullon, lähetin siitä kuvan verottajalle ja KELAan.
Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.
Pitäsköhän läpällä kerätä 1 tölkki ja ilmoittaa siitä?
Päivän ansioni pullonkeräyksestä 0,4 €, ja kaksi tuntia työtä. Nyt saatte kadehtia jos haluatte. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.
Toimit rikollisesti (tukipetos)
Olen lähettänyt kelaan selvityksen jokaisesta löytämästäni pullosta. Tässä kuussa olen lähettänyt 74 selvitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vaikuttanut mitenkään. Kesäaikaan kerään noin 100-200 eurolla kuussa. En ilmoita minnekään, koska siten minulle jää enemmän rahaa käyttöön.
Toimit rikollisesti (tukipetos)
Okei, no ei se haittaa minua. -sama
Google AI: "kela pullojen keräys"
Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:
Etuuksien tarkistus:
Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.
Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.
Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Google AI: "kela pullojen keräys"
Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:
Etuuksien tarkistus:
Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.
Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.
Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.
Sanoppas sille AI:lle, että "ja katin kontit". Mitä se tuumaa siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Google AI: "kela pullojen keräys"
Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:
Etuuksien tarkistus:
Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.
Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.
Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.
Sanoppas sille AI:lle, että "ja katin kontit". Mitä se tuumaa siitä?
Luuletko olivasi älykkäämpi kuim keinoäly?
Vierailija kirjoitti:
Olen vienyt Pullot aina työvoimavirkailijalle nähtäväksi.
Samoin Verottajalle. Olen lainkuuliainen ihminen.
Virkamiehet tykkäävät taputella kuuliaisia alamaisia hyväksyvästi päälaelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Google AI: "kela pullojen keräys"
Pullojen keräämisestä saadut tulot ovat tuloa, joka voi vaikuttaa Kelan maksamiin etuuksiin (kuten työttömyysturvaan tai toimeentulotukeen). Kaikki ansaitut tulot, mukaan lukien pantit, tulee ilmoittaa Kelalle, ja ne huomioidaan etuuksien määrässä.Ota huomioon seuraavat asiat:
Etuuksien tarkistus:
Esimerkiksi työttömyysturvassa ja toimeentulotuessa jokainen saatu tulo vaikuttaa maksettavaan etuuteen.
Tulorekisteri: Kela saa tiedot tuloista pääosin tulorekisteristä, mutta varsinkin toimeentulotukea hakiessa sinun tulee itse ilmoittaa kaikki tulosi.
Verotus: Panttirahat ovat lähtökohtaisesti veronalaista tuloa.
Sanoppas sille AI:lle, että "ja katin kontit". Mitä se tuumaa siitä?
Luuletko olivasi älykkäämpi kuim keinoäly?
Olen paljon sitä älykkäämpi. Lisäksi olen hyvännäköinen.
Heh heh.Ilmoitan heti kun pystyt todistamaan, ettei ne ole itse ostamiani pulloja.
Olen vienyt Pullot aina työvoimavirkailijalle nähtäväksi.
Samoin Verottajalle. Olen lainkuuliainen ihminen.