Käytättekö silmälaseja rakastellessa?
Kommentit (19)
Ennen käytin, mutta eukko on rupsahtanut, joten parempi etten näe kaikkea.
Silloin pillu löytyy hajun perusteella.
Likinäköinen niitä vähiten tarttee. Seksissä kun ollaan lähekkäin. Pojut ei taida tietää. Sitäpaitsi miehillä menee silloin silmät kiinni ja nurinpäin päässä sekä aukeaa suu. Näytätte tyhmiltä. Siksi naisetkin pitää silmät kiinni etteivät kuolisi nauruun kesken kaiken.
Jos naista alkaa naurattaa, mies lentää kuin tykinkuula ulos.
Joskus käytän että osuu oikeaan reikään.
Meillä rouva joutuu pitämään suojalaseja rakastellessa roiskumisvaaran vuoksi.
En, johan ne pokat olis tiellä ja hajoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä rouva joutuu pitämään suojalaseja rakastellessa roiskumisvaaran vuoksi.
Ei niihin roiskeisiin kuole.
Joku jättää ne vapaaehtoisesti päähän?
En, vähän sama kuin kortonkia käyttäisi. Ei minulla kyllä laseja olekaan. M52
Jos on nuori hyvännäköinen akka niin pidän päässä.
T. M55
Miehenä sitä nauttii silmillään eli mieluiten pidän.
On aika seksikästä kun nainen on pukeutunut pelkästään paksusankaisiin silmälaseihin
Vierailija kirjoitti:
Jos on nuori hyvännäköinen akka niin pidän päässä.
T. M55
Pera55?
Ei nuorena ollut lasit silloin päässä.