Temppuileeko muillakin Facebook?
Tabletilla toimii, mutta läppärillä ei. Välimuistit tyhjennetty. Uudelleenkijauduttu on.
Väläyttää aloitussivua, mutta muuttuu valkoiseksi.
Kommentit (6)
Joo, ei toimi, en ole koskaan sinne päässyt
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei toimi tietokoneella mullakaan, kännyllä en oo vielä yrittänyt.
Miksi vtussa joku alanuolettaa tuotakin vastausta???
Kävin testaamassa. Selaimella toimii ihan hyvin. Nykyisin vaan vaatii aina tuon kuvatestin suorittamisen. Joskus käskee tarkistamaan salasanan tms. mutta kun vaan uudestaan painaa kirjaudu-painiketta, niin pääsee kirjautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin testaamassa. Selaimella toimii ihan hyvin. Nykyisin vaan vaatii aina tuon kuvatestin suorittamisen. Joskus käskee tarkistamaan salasanan tms. mutta kun vaan uudestaan painaa kirjaudu-painiketta, niin pääsee kirjautumaan.
Olen kirjautuneena, mutta valkoiseksi vetää ruudun. Kone käynnistetty uudestaan myös.
Joo, ei toimi tietokoneella mullakaan, kännyllä en oo vielä yrittänyt.