Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunotteko piilarit päässä

Vierailija
23.06.2026 |

Kun on paljon miinusta niin oon lähes sokea ilman laseja. Vieraassa saunassa hankala toimia ja eipä kovin turvallistakaan. Oon välillä pitäny piilareita mut tuntuu et ne kuivuu silmään.  Mites te muut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi piilareita saunassa

Vierailija
2/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotioloissa yleensä en, muualla saunoessa kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon naulapäässä, kännissä.

Vierailija
4/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko silmälasit päässä saunassa?

Vierailija
5/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidän. Olen käyttänyt kertakäyttöpiilareita 30 vuotta, vain toisessa silmässä, vaihdan parin päivän- kuukauden välein. Miinuksia on 8. Tärkeintä on puhtaus, so. käsienpesu ennen silmään koskemista ja hyvät pehmeät linssit. Joskus harvoin linssi on kuivunut saunassa tai nukkuessa, silloin se irtoaa itsestään.  Linssien "silmään kiinni kuivuminen" on urbaanilegenda, eli satua. 

Vierailija
6/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mennä saunaan eikä suihkuun piilarit päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa mennä saunaan eikä suihkuun piilarit päässä

Ei saa mutta niin olen tehnyt 30 vuotta.  Suihkun jälkeen vaan ei kannata yrittää heti repiä linssiä pois päästä vaan sitten, kun kyyneleneste obn voidellut sen taas liikkuvaksi.

Vierailija
8/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa mennä saunaan eikä suihkuun piilarit päässä

Sanoo kuka? Sinä vai? Olen saunonut yli 40 vuotta piilarit päässä (+uinut ja sukellellut). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pidän. Olen käyttänyt kertakäyttöpiilareita 30 vuotta, vain toisessa silmässä, vaihdan parin päivän- kuukauden välein. Miinuksia on 8. Tärkeintä on puhtaus, so. käsienpesu ennen silmään koskemista ja hyvät pehmeät linssit. Joskus harvoin linssi on kuivunut saunassa tai nukkuessa, silloin se irtoaa itsestään.  Linssien "silmään kiinni kuivuminen" on urbaanilegenda, eli satua. 

Saanko kysyä miksi sulla piilari vaan toisessa silmässä? Jos molemmissa miinusta niin eikö sulla oo outo olo?

Vierailija
10/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän piilareita saunoessani vieraassa saunassa. Muuten erehtyisin uimahallissakin miesten puolelle, niin likinäköinen olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon.

Vierailija
12/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunon naulapäässä, kännissä.

Sama... kolmet piilolinssit jo liimautuneet silmiin saunassa.. nään heikosti.   🤭🤭🤭🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon ja ei kai ne siitä miksikään mene. Ehkä joskus 20 vuotta sitten linssiteknologia on ollut eri.

Vierailija
14/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunon naulapäässä, kännissä.

Sama... kolmet piilolinssit jo liimautuneet silmiin saunassa.. nään heikosti.   🤭🤭🤭🤭

Minä otan löylyjen ajaksi ylähuulen alle etteivät häviä....käteväää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta olen saunonut piilarit päässä eikä ole mitään haittoja ollut. Kuivumiseen auttaa se, että juo riittävästi vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän