Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä on työttömän ilot: olin onnellinen kun sain kolme tiskiharja kahdella eurolla

Vierailija
23.06.2026 |

Olin valmis maksamaan päälle euron yhdestä. 
Ja uskokaa että pärjään näillä kaksi vuotta. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jutut on joskus parhaita 🥰 

Ei ole rikkailla näitä iloja, aina vaan halutaan lisää. 

Kaikkea hyvää sulle! 

Vierailija
2/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos olisit ostanut tiskiharjoja 20000 eurolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt tuli iso säästö ; käytä se vanha tiskiharja vessaan pese allas ja pytty lopuksi lattiakaivo . Sitten heitä roskiin.  Tuli säästö kun käytät yhden uusista varjoista vessassa.  Ei tarvi ostaa uutta vessaharjaa .  

Vierailija
4/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko noita myy kauppa laske tuloksi miinus vero. 

Vierailija
5/5 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euron tai kahden euron löydöt on just hyviä. 

Mä ilahduin joku aika sit, kun rustassa oli kalliita puhdistusaineita eurolla. 

Tuhlasin 3e ja nyt on yleispesua ja vessan pesua pitkäksi aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi