Lue keskustelun säännöt.
Pieniä on työttömän ilot: olin onnellinen kun sain kolme tiskiharja kahdella eurolla
23.06.2026 |
Olin valmis maksamaan päälle euron yhdestä.
Ja uskokaa että pärjään näillä kaksi vuotta.
Kommentit (5)
Ajattele, jos olisit ostanut tiskiharjoja 20000 eurolla!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei nyt tuli iso säästö ; käytä se vanha tiskiharja vessaan pese allas ja pytty lopuksi lattiakaivo . Sitten heitä roskiin. Tuli säästö kun käytät yhden uusista varjoista vessassa. Ei tarvi ostaa uutta vessaharjaa .
Paljonko noita myy kauppa laske tuloksi miinus vero.
Euron tai kahden euron löydöt on just hyviä.
Mä ilahduin joku aika sit, kun rustassa oli kalliita puhdistusaineita eurolla.
Tuhlasin 3e ja nyt on yleispesua ja vessan pesua pitkäksi aikaa.
Nää jutut on joskus parhaita 🥰
Ei ole rikkailla näitä iloja, aina vaan halutaan lisää.
Kaikkea hyvää sulle!