Viisikymppinen mies tyrkytti uhreille huumeita ja raiskasi heidät eri tavoin.
Tämmösiä nämä vanhemmat miehet.
Tero Petteri Rasilahti, 50, on tuomittu yli neljän vuoden vankeusrangaistukseen järkyttävistä rikoksista.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13e3a417-0282-49ef-937d-b070bdc850b6
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kappas vaan, suomalainen.
Tämä on ihme!
Vierailija kirjoitti:
Rskareita yhdistää vain yksi ominaisuus: Y-kromosomi
Tänäkin aamuna on nähty jo monta hyvää syytä vähentää Y-kromosomia väestössä. Se aiheuttaa KAIKKI ihmiskunnan ongelmat.
No vähennä äläkä vingu muuta apuun. Eikö onnistu? Hyödytön akka.
Vierailija kirjoitti:
Oksettavan yököttävä tapaus.
Ei minusta olleenkaan. Vosu sai taas ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut tällä kertaa toimittajalla tarvetta piilotella tekijää "uhrin suojelemiseksi".
Eli onko sinulla nyt mahdollisuus tunnistaa uhrit, kun tekijän naama ja nimi on tiedossa?
Miksi toimittaja ei julkaise nimeä ja kuvaa tekijästä kun se on Mohammed? Syyksi kerrotaan että nimen piilottamisella suojellaan uhria.
Miten sinä tiedät, että tekijä on Mohammed jos nimeä ja kuvaa ei ole julkaistu? Viestisi sisältää paradoksin.
Rikastava Persu.Ei kyllä ehdi vapautua ennen vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut tällä kertaa toimittajalla tarvetta piilotella tekijää "uhrin suojelemiseksi".
Eli onko sinulla nyt mahdollisuus tunnistaa uhrit, kun tekijän naama ja nimi on tiedossa?
Miksi toimittaja ei julkaise nimeä ja kuvaa tekijästä kun se on Mohammed? Syyksi kerrotaan että nimen piilottamisella suojellaan uhria.
Miten sinä tiedät, että tekijä on Mohammed jos nimeä ja kuvaa ei ole julkaistu? Viestisi sisältää paradoksin.
Juurikin siksi että nimeä ja kuvaa ei julkaista. Kun tekijä on kantasuomalainen, se julkaistaan.
Tuollanen läski vanha kurppa, pitäis viedä saunan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Siis naiset myi seksiä rahoittaakseen huumeiden käyttönsä ei mitään naapurintyttöjä.
Suomimies raisqaili tyttöjä ja naisia. Ei mikään naapurinpoika.
Alaikäisten rikastuttamista Persumaiseen tapaan.
Missä se rikos on? Naispuoliset narkkarit ovat kautta aikojen myyneet itseään rahoittaakseen huumeiden käyttöä. Nyt oikeus sanoo että tämä ei enää käy, vaan pitää siirtyä ryöstelyyn yms.
Te vihervasemmistolaiset ette anna itsestänne kovin hyvää kuvaa tuolla käytöksellä.