Viisikymppinen mies tyrkytti uhreille huumeita ja raiskasi heidät eri tavoin.
Tämmösiä nämä vanhemmat miehet.
Tero Petteri Rasilahti, 50, on tuomittu yli neljän vuoden vankeusrangaistukseen järkyttävistä rikoksista.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13e3a417-0282-49ef-937d-b070bdc850b6
Kommentit (33)
Ei ilmeisesti hävetä yhtään, kun ei viitsi edes kasvojaan peitellä?
Nää Suomen raiskaustuomiot on vaan niin naurettavia, kun tuostakin ensikertalaiselta lähtee vielä 50 prossaa pois .
Vierailija kirjoitti:
Nää Suomen raiskaustuomiot on vaan niin naurettavia, kun tuostakin ensikertalaiselta lähtee vielä 50 prossaa pois .
Olisikohan tuomio ollut kovempi jos uhrit miehiä?
Minkä inkäisiä olivat tyttöset? Jos siinä 15 vuoden hujakoilla, jokainen tietää miten asiat oikasti menivät.
Heti julkastiin kuva ja nimi ku kantasuomalainen 😀
Vierailija kirjoitti:
Heti julkastiin kuva ja nimi ku kantasuomalainen 😀
Oliko vielä Persujen vaalimainoksesta.
ruumis koskisessa 2 kaudella ?
https://www.imdb.com/title/tt23555332/fullcredits/?ref_=tt_cst_sm
Tero Rasilahti
Tunnen tän Rotan henkilökohtaisesti, enkä kyllä enää ikinä halua tavata kasvotusten missään. Hyi helvetti. Sairas äijä. Toivon, että lisko osastolla tulee moneen kertaan pataan ja kunnolla.
Eipä ollut tällä kertaa toimittajalla tarvetta piilotella tekijää "uhrin suojelemiseksi".
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut tällä kertaa toimittajalla tarvetta piilotella tekijää "uhrin suojelemiseksi".
Eli onko sinulla nyt mahdollisuus tunnistaa uhrit, kun tekijän naama ja nimi on tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti julkastiin kuva ja nimi ku kantasuomalainen 😀
Oliko vielä Persujen vaalimainoksesta.
Näyttää persulta. Käyttäytyy kuin persu. On siis persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut tällä kertaa toimittajalla tarvetta piilotella tekijää "uhrin suojelemiseksi".
Eli onko sinulla nyt mahdollisuus tunnistaa uhrit, kun tekijän naama ja nimi on tiedossa?
Miksi toimittaja ei julkaise nimeä ja kuvaa tekijästä kun se on Mohammed? Syyksi kerrotaan että nimen piilottamisella suojellaan uhria.
Miten sitten tiedät, että se on usein Mo ham med? Minäkin tiedän, koska usein se julkaistaan.
Nythän toinen uhri oli aikuinen ja toinen kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Kappas vaan, suomalainen.
Heitähän on 100 kertaa enemmän kuin muita. Sinä vain et näe niitä uutisia koska podet vahvistusharhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti julkastiin kuva ja nimi ku kantasuomalainen 😀
Oliko vielä Persujen vaalimainoksesta.
Näyttää persulta. Käyttäytyy kuin persu. On siis persu.
Persut rikastavat meidän kylttyyriä.
Siis naiset myi seksiä rahoittaakseen huumeiden käyttönsä ei mitään naapurintyttöjä.
Rskareita yhdistää vain yksi ominaisuus: Y-kromosomi
Tänäkin aamuna on nähty jo monta hyvää syytä vähentää Y-kromosomia väestössä. Se aiheuttaa KAIKKI ihmiskunnan ongelmat.
Kappas vaan, suomalainen.