Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ei tarvitse koskaan ostaa vessapaperia, koska otan aina julkisista vessoista laukkuun mukaan sen verran että riittää kotonakin

Vierailija
23.06.2026 |

Näin sitä voi säästää vessapaperissa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Julkisissa vessoissa vessapaperi on usein jättirullilla telineen sisälä. Niitä paperitollojako sinä sullot laukkuusi?

Sitä paitsi se on ohutta ja huonolaatuista.

Vierailija
2/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Julkisissa vessoissa vessapaperi on usein jättirullilla telineen sisälä. Niitä paperitollojako sinä sullot laukkuusi?

Sitä paitsi se on ohutta ja huonolaatuista.

Ite oot tollo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvii ostaa mitään kun kaiken saa pöllittyä jostain. 

Vierailija
4/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on persees ruvella on se niin karheeta ja kuin pahvia ei ime mitään.

Vierailija
5/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi kotiini mitään sekundalaatuista julkisten vessojen paperia. Ansaitsen parempaa. 

Vierailija
6/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alhainen varas

Vierailija
8/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alhainen varas

Ei niissä missään lue paljonko vessapaperia saisi käyttää tai ottaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ämpäriin vettä ja kannan sitä kotiin. Säästyy kotona, ei tartte valuttaa tiski vettä,ei hammaspesu vettä,ei peruna vettä yms. Sit menen shampoo päässä ulos odottaa sadetta. Joskus pitää soittaa töihin, etten pääse jos ei sada ja odotan kolmatta päivää.

Vierailija
10/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vessapaperi nyt niin hirveästi maksa. Yhdellä ihmisellä kestää hyvin paketti Lidlin vessapaperia ehkä about kuukauden. Olikos se jotain 5,29. Kannattaako nähdä vaivaa? Ennemmin paastoat päivän, niin säästät sen ruokakuluissa, eikä vessapaperiakaan tuolloin kulu niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varastamista apee 

Vierailija
12/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi on epähygieenistä, puhtaat ihmiset pesee alapäänsä bidee suihkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan ämpäriin vettä ja kannan sitä kotiin. Säästyy kotona, ei tartte valuttaa tiski vettä,ei hammaspesu vettä,ei peruna vettä yms. Sit menen shampoo päässä ulos odottaa sadetta. Joskus pitää soittaa töihin, etten pääse jos ei sada ja odotan kolmatta päivää.

Just eilen näin, kun kauppakeskukseen tuli yks täti kahden ison tyhjän kanisterin kanssa. Varmaan haki vettä jostain vessasta, ei kait sielläkään muualta vettä saa.

Vierailija
14/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti mä mietin keväällä, kun oli paljon yllättäviä kuluja, kuinka paljon mä säästän töissä käydessä vessapaperista. Yhdessä työvuorossa, ja ennen sitä ja sen jälkeen ehtii hyvin käydä yhteensä 4 kertaa vessassa. Se on kuulkaas paljon paperia. Ja ihan rehellistä vieläpä. Että kannattaa käydä töissä, eikä olla vapaalla, ihan jo säästöjenkin takia. Mä en myöskään syö niin paljon, kun en laidunna jääkaapin vieressä niin kuin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jouduin kädellä pyyhkimään julkisessa vessassa kun ap oli käynyt hamstraamassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan