Lue keskustelun säännöt.
SETAN rahat ei riitä enää etsivään nuorisotyöthön!!
23.06.2026 |
Eikö se ole parempi, etteivät jahtaa nuoria enää
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuonkin homman voisi ulkoistaa yksityisetsiville.
Etsivää nuoristyötä rahoittaa pääosin OKM, ei STEA.