Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vie mökkituliaisiksi ballerina-keksejä, onko keksiluokkaa?

Vierailija
23.06.2026 |

Miten on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiluokkaa on leivokset jostain vähän paremmasta leipomosta viinipullon kera.

Vierailija
2/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Vadelma- sekä nougat-täyte on mielestäni ylempää keksiluokkaa mutta jos haksahdat muihin, niin vain keksiluokkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiluokkaa on leivokset jostain vähän paremmasta leipomosta viinipullon kera.

Sitähän ei kysytty.

Vierailija
4/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kelpo tarjoke!

Vierailija
5/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ovat Ballerina-keksit? Ensimmäisen kerran kuulin tuommoisista.

Vierailija
6/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, silloin on lokki-luokkaa. Mökille kuuluu viedä oikeita tuliaisia: kasviksia, lihaa, juustoa, maitoa, mehua, viinaa, viiniä, olutta, leipää, leikkeleitä ym. 

Jos tarkoitit alle tunnin mökkivierailua, kurja keksipaketti riittää. Mutta kahvin jälkeen: Hei hei!👋🏼 Et voi jäädä grillaamaan toisten ruokia, kalastamaan ja käyttämään toisten virveleitä ja maistelemaan veneen rommia, etkä saunomaan ja juomaan toisten saunaoluita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat Ballerina-keksit? Ensimmäisen kerran kuulin tuommoisista.

Googlaa

Vierailija
8/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat Ballerina-keksit? Ensimmäisen kerran kuulin tuommoisista.

Vähemmällä naputtelulla olisit jo googlannut itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, silloin on lokki-luokkaa. Mökille kuuluu viedä oikeita tuliaisia: kasviksia, lihaa, juustoa, maitoa, mehua, viinaa, viiniä, olutta, leipää, leikkeleitä ym. 

Jos tarkoitit alle tunnin mökkivierailua, kurja keksipaketti riittää. Mutta kahvin jälkeen: Hei hei!👋🏼 Et voi jäädä grillaamaan toisten ruokia, kalastamaan ja käyttämään toisten virveleitä ja maistelemaan veneen rommia, etkä saunomaan ja juomaan toisten saunaoluita.

Mitä on veneen rommi?

Vierailija
10/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäys keksiluokasta leivosluokkaan voi onnistua, kun turautat Ballerinan päälle kermavaahtokiekuran kera strösseleiden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, silloin on lokki-luokkaa. Mökille kuuluu viedä oikeita tuliaisia: kasviksia, lihaa, juustoa, maitoa, mehua, viinaa, viiniä, olutta, leipää, leikkeleitä ym. 

Jos tarkoitit alle tunnin mökkivierailua, kurja keksipaketti riittää. Mutta kahvin jälkeen: Hei hei!👋🏼 Et voi jäädä grillaamaan toisten ruokia, kalastamaan ja käyttämään toisten virveleitä ja maistelemaan veneen rommia, etkä saunomaan ja juomaan toisten saunaoluita.

Mitä on veneen rommi?

Tietenkin veneessä kuuluu olla pullo rommia/jokainen veneilijä hätätilanteita varten. 

Vierailija
12/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäämpää olisi viedä jonkin leipomon tuoreita keksejä tai leipoa ne itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lava kaljaa, viinipullo ja 3 pakettia makkaraa, niin mökin emäntäkin hymyilee.

Vierailija
14/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultakatriina paketti kylkeen! Ennen juhannusta oli 2.95€.

Vierailija
16/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lava kaljaa, viinipullo ja 3 pakettia makkaraa, niin mökin emäntäkin hymyilee.

Piparit sitten jälkiruuaksi kahvin kanssa.

Vierailija
17/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen alaluokkaa oli, kun pyydettiin/kutsuttuna tädin saarimökille - ei mitään vietävää, paitsi oma kossupullo. Talvella sitten menin taas (kutsuttuna). Pyysin nolona anteeksi, ettei mulla ole varaa, bussiliput maksoi niin-ja-niin paljon.

Sitten oma rahatilanne parani: vein 3 kossua, paketin grillimakkaraa ja kahvipaketin (Pressaa). Tädin mies sanoi: Ai sitä ollaan rikastutttu! :)))

Kotiini lähtiessä pyysivät jo tulemaan uudestaan - parannetaan taas maailmaa. Eipä tämä maailma ole siitä parantunut; ikävä heitä ja niitä aikoja, kumminkin.

Vierailija
18/18 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään luokkaa. On vain ihmisiä viemässä sukulaisille tuliaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi