Jos vie mökkituliaisiksi ballerina-keksejä, onko keksiluokkaa?
Kommentit (18)
Riippuu vähän. Vadelma- sekä nougat-täyte on mielestäni ylempää keksiluokkaa mutta jos haksahdat muihin, niin vain keksiluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskiluokkaa on leivokset jostain vähän paremmasta leipomosta viinipullon kera.
Sitähän ei kysytty.
Millaisia ovat Ballerina-keksit? Ensimmäisen kerran kuulin tuommoisista.
Ei, silloin on lokki-luokkaa. Mökille kuuluu viedä oikeita tuliaisia: kasviksia, lihaa, juustoa, maitoa, mehua, viinaa, viiniä, olutta, leipää, leikkeleitä ym.
Jos tarkoitit alle tunnin mökkivierailua, kurja keksipaketti riittää. Mutta kahvin jälkeen: Hei hei!👋🏼 Et voi jäädä grillaamaan toisten ruokia, kalastamaan ja käyttämään toisten virveleitä ja maistelemaan veneen rommia, etkä saunomaan ja juomaan toisten saunaoluita.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat Ballerina-keksit? Ensimmäisen kerran kuulin tuommoisista.
Googlaa
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ovat Ballerina-keksit? Ensimmäisen kerran kuulin tuommoisista.
Vähemmällä naputtelulla olisit jo googlannut itse
Vierailija kirjoitti:
Ei, silloin on lokki-luokkaa. Mökille kuuluu viedä oikeita tuliaisia: kasviksia, lihaa, juustoa, maitoa, mehua, viinaa, viiniä, olutta, leipää, leikkeleitä ym.
Jos tarkoitit alle tunnin mökkivierailua, kurja keksipaketti riittää. Mutta kahvin jälkeen: Hei hei!👋🏼 Et voi jäädä grillaamaan toisten ruokia, kalastamaan ja käyttämään toisten virveleitä ja maistelemaan veneen rommia, etkä saunomaan ja juomaan toisten saunaoluita.
Mitä on veneen rommi?
Hyppäys keksiluokasta leivosluokkaan voi onnistua, kun turautat Ballerinan päälle kermavaahtokiekuran kera strösseleiden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, silloin on lokki-luokkaa. Mökille kuuluu viedä oikeita tuliaisia: kasviksia, lihaa, juustoa, maitoa, mehua, viinaa, viiniä, olutta, leipää, leikkeleitä ym.
Jos tarkoitit alle tunnin mökkivierailua, kurja keksipaketti riittää. Mutta kahvin jälkeen: Hei hei!👋🏼 Et voi jäädä grillaamaan toisten ruokia, kalastamaan ja käyttämään toisten virveleitä ja maistelemaan veneen rommia, etkä saunomaan ja juomaan toisten saunaoluita.
Mitä on veneen rommi?
Tietenkin veneessä kuuluu olla pullo rommia/jokainen veneilijä hätätilanteita varten.
Tyylikkäämpää olisi viedä jonkin leipomon tuoreita keksejä tai leipoa ne itse.
Lava kaljaa, viinipullo ja 3 pakettia makkaraa, niin mökin emäntäkin hymyilee.
Kultakatriina paketti kylkeen! Ennen juhannusta oli 2.95€.
Vierailija kirjoitti:
Lava kaljaa, viinipullo ja 3 pakettia makkaraa, niin mökin emäntäkin hymyilee.
Piparit sitten jälkiruuaksi kahvin kanssa.
Meikäläisen alaluokkaa oli, kun pyydettiin/kutsuttuna tädin saarimökille - ei mitään vietävää, paitsi oma kossupullo. Talvella sitten menin taas (kutsuttuna). Pyysin nolona anteeksi, ettei mulla ole varaa, bussiliput maksoi niin-ja-niin paljon.
Sitten oma rahatilanne parani: vein 3 kossua, paketin grillimakkaraa ja kahvipaketin (Pressaa). Tädin mies sanoi: Ai sitä ollaan rikastutttu! :)))
Kotiini lähtiessä pyysivät jo tulemaan uudestaan - parannetaan taas maailmaa. Eipä tämä maailma ole siitä parantunut; ikävä heitä ja niitä aikoja, kumminkin.
Ei ole mitään luokkaa. On vain ihmisiä viemässä sukulaisille tuliaisia.
Keskiluokkaa on leivokset jostain vähän paremmasta leipomosta viinipullon kera.