Lue keskustelun säännöt.
Analyysi: RKP:tä näyttää edelleen vaivaavan punikistinen punatauti - änkyröivä mielenilmaus hämmästyttää
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ihan anaalista, 0/5
Samaa mieltä. RKP on niin nolo. -Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kreivin johtama RKP on tosiaankin punertava, vaikka muuta esittääkin. Hallituksessa olo on niillä yhtä tuskaa, kun ei tiedä, ollakko vai eikö olla.
Minunkin mielestäni noloa kun eivät voi äänestää vastaan, vaan tyhjää, "jotta hallitusyhteistyö jatkuisi". Aina vaan paljon puhetta mutta vähän tekoja. Jos olisi ollut pienikin vaara että tyhjää äänestämällä olisi voinut luottamus lähteä, niin olisivat äänestäneet puolesta.
Mikä heidät nyt sitten erottaa noista silmien vääntelijöistä jos mahdollistavat näiden rellestämisen? Hyveposeerausta.
Ihan anaalista, 0/5