Mistä haluaisit miehen tulevan juttelemaan kanssasi jos olet kovin yksin lenkillä?
Kommentit (16)
En halua, että kukaan juttelee minulle, jos olen yksin lenkillä. Kuuntelen silloin joko äänikirjaa tai musiikkia.
En kuulisi ininääsi vastamelukuulokkeiden läpi.
Ei mistään. Nopea nyökkäys tervehtimiseksi käy, mutta ei mitään lähestymistä.
Jännittävän vihjailevat jutut toimii aina, eli esim. oletkos tyttö nähnyt kun kettu käy kolossa.
Kuulokkeet voi riisua ja on kohteliastakin.
Vierailija kirjoitti:
Jännittävän vihjailevat jutut toimii aina, eli esim. oletkos tyttö nähnyt kun kettu käy kolossa.
Palstapeikko taas larppaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet voi riisua ja on kohteliastakin.
Myös niiaaminen olisi kohteliasta.
en halua kenenkään, en miehen, naisen, kirahvin tai dinosauruksen häiritsevän minua lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet voi riisua ja on kohteliastakin.
miksi pitäs? en ole kenellekään randomille henkilölle velkaa huomion osalta. olen lenkillä, en etsimässä juttuseuraa.
En yhtään mistään, sillä haluan olla rauhassa lenkillä. Siksi kuulokkeet korvilla kuunnellen mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
En kuulisi ininääsi vastamelukuulokkeiden läpi.
Miksi semmoisia ulkona pidät?
Nyt valehtelet
Ei mitään järkeä.
Mä kuuntelen kävelyllä vain äänikirjan juttuja 📚
Jos ihminen on yksin lenkillä, se on todennäköisesti hänen omaa aikaansa, ja hän haluaa edetä omaa tahtiaan keskustelematta kenenkään kanssa. Näin myös lenkillä olevien miesten kohdalla.
Jos jostain on pakko tulla juttelemaan, sen pitäisi olla jotain oikeaa asiaa. Kuten, että keskustelun aloittajan koira on karannut, ja hän etsii sitä, ja kysyy oletko nähnyt sitä.
No en vttu mistään, pysy kaukana minusta!
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet voi riisua ja on kohteliastakin.
Kohteliasta on olla häiritsemättä ihmistä, jolla on kuulokkeet.
En mistään.