Lue keskustelun säännöt.
Ymmärtäkää nyt että Keskusta ratkaisee seuraavan hallituksen
23.06.2026 |
Koska vasemmisto ei saa yli 50% enemmistö millään ja sama koskee oikeistoa. Kepu valitsee jommankumman, sellainen demokratia meillä on
Kommentit (2)
Suurin osa ei ymmärrä politiikasta yhtään mitään, tunteella mennään
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on ihan sama paljonko Minjan porukka tai persut saa ääniä, kepu ratkaisee