Kokoomus petaa hallitusyhteistyötä demareiden kanssa
Eikä siksi anna leikata demareiden ja kokoomuksen suojatyöpaikkoja. Ja rkp peesaa.
Likaista peliä. Olisi kyllä ollut ihan kohtuullista, että myös hyväosaisilta ja eliitiltä olisi leikattu jotain, eikä vain kuritettu köyhää kansanosaa.
Kommentit (4)
Jos Kokoomus on seuraavassa hallituksessa SDP ei uskalla kajota yritys tukiin, olisi suotavaa että Kokoomus istuisi oppositiossa. Nythän yritystukia jaetaan ihan pääkonttorinsa ulkomailla pitäviin yrityksiin, esim Tallink.
Kok-dem on sama puolue. Toivottavasti nuo saadaan pois kansaa köyhdyttämästä
Vierailija kirjoitti:
Kok-dem on sama puolue. Toivottavasti nuo saadaan pois kansaa köyhdyttämästä
Käytännössä joo. Demarit ei ole enää pitkään aikaan tehneet mitään tavallisen duunarin eduksi.
Nähtävästi.