Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vain voi ottaa todesta ihmisiä, jotka käyttävät sanaa "sateenkaareva"

Vierailija
23.06.2026 |

Se kuulostaa idioottimaiselta. Ja ei, en halveksi fiksuja homoja ja lesboja. Kunhan puhuvat ja käyttäytyvät normaalisti. Ei tarvitse määkiä tyttömäisesti eikä olla vihainen rekkis ja jäljitellä miesten kehonkieltä. Miksi seksuaalisuudesta pitää tehdä niin iso numero? Ketä kiinnostaa? On erilaisia miehiä ja naisia. Mutta sukupuoli ei vaihdu lennosta riippuen siitä, mikä olo ihmisellä sattuu olemaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme