Hurraa! Alkoon pääsee kohta sunnuntainakin ja kotiin saa tilata kaliaa ja siiteriä!
Kommentit (37)
Sitten alkaa olla niitä, jotka eivät selvää päivää näe.
Hienoa, ei tarvitse kohdata todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten alkaa olla niitä, jotka eivät selvää päivää näe.
miten se alko tähän vaikuttaa? oletko nähnyt juopon selvinpäin sunnuntaina alkon kiinniolon takia?
vihdoin ja viimein. minä en säilö alkoholia kotona, joten kiva, jos sunnuntaina pääsee hakemaan viiniäkin! eikä tartte varautua etukäteen…
Eppu Normaali alkuvuosinaan laukoi totuuden ja kauan aikaa sitten:
"Älkää kaljaa lantatko
Tai pommin laukaisette
Jos kaljantuloon tulee lakko
Ruumisarkkunne aukaisette
Jos kaljanhuuruista herätätte maan
Kansan päät voi alkaa vaikka toimimaan"
Alkoholisteja vaan hyysätään ja samalla ajetaan tupakkariippuvaiset hyvin ahtaalle. Kaksinaismoralismia parhaimmillaan.
En nyt jaksa hurrata, kun tuet tulee keskiviikkona, niin lauantaihin mennessä ne mitä en ole laskuihin ja ruokaan käyttänyt, on jo juotu.
Joko sitä kaljaa voi tilata kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Joko sitä kaljaa voi tilata kotiin?
Kyllä sitten, kun tuo hyväksytty laki astuu voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Woltille ja oliko sillä joku kilpailijakin tämä on hyvä uutinen. Ulkkarisuhareilla riittää töitä ja tienestejä.
Kyllä sinne kantasuomalaisetkin voivat mennä töihin. Hämmentävää on, että vain purnaavat sohvilta kelatukia nostaen, eikä työ kelpaa. Kielitaidottomat ulkit työllistyy parissa vuodessa tänne saavuttuaan, mutta nämä ikänsä täällä asuneet valittavat ettei ole töitä.
Saa nähdä kuinka monia myymälöitä Alko pitää auki sunnuntaisin.
entä lisääntykö maanantaisaikut, kun sunnaripulloksi voi hakea kirkastakin.
Uskovaiset mahdollistavat tämänkin Päivi Räsäsen ja Sari Essayhin johdolla.
Meidän alkon aukiolot pysyy vanhan mallin mukaisena , ollaan vähemmän juovaa paikkakuntaa ...
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, ei tarvitse kohdata todellisuutta.
Eiköhän se suomalainen todellisuus ole jatkossa nähtävissä Alkossa myös sunnuntaisin.
Oho, eipä olisi tässä holhousvaltiossa uskonut! Juoppovuosinani olisin ollut iloinen :D Ja kauhistelijoille tiedoksi: Jatkuva saatavuus olisi pelkästään hieman vauhdittanut pohjalle päätymistäni, juoppo päätyy sinne vaikka alkoholia myytäisiin vain maanantaisin klo 06-07.
Euron bensaahan meidän piti saada eikä viinaa sunnuntaisin?????
Kertoo kyllä jotain hallituksen talousosaamisesta, mikäli kuvitellaan että alkoholin saatavuutta parantamalla Suomen talous pelastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten alkaa olla niitä, jotka eivät selvää päivää näe.
miten se alko tähän vaikuttaa? oletko nähnyt juopon selvinpäin sunnuntaina alkon kiinniolon takia?
vihdoin ja viimein. minä en säilö alkoholia kotona, joten kiva, jos sunnuntaina pääsee hakemaan viiniäkin! eikä tartte varautua etukäteen…
Niin, ei tarvitse aikatauluttaa elämäänsä viinin mukaan. Se voi vaan olla jos on ollakseen. Esim. ei välttämättä tee sitten mieli vaikka tuli ostettua, mutta aika varmasti juodaan silti. Nyt sen ostamista ei tarvitse ajatella niin paljoa eikä tehdä siitä spektaakkelia.
IS on paska lehti!!!!! Ikinä en sitä avaa.
Eikö kukaan ajattele lapsia? Tai taloyhtiöden kotirauhaa? Nyt juopot saa jatkaa juomistaan niin pitkään kun haluaa, kun kotiin asti kannetaan. Tämä on kaikella tasolla huono päätös. Lisää lasten ahdinkoa kun vanhemmat juovat kotona, nuoret alkoholisoituvat helpommin kun putki vaan jatkuu. Haloo, missä järki? Yhä useampi lapsi kokee kodin epämiellyttävänä paikkana tämän takia. Kiitos hallitus, olette tällä kaudella osoittaneet päätöksillänne täyden välinpitämättömyytenne kansalaisia kohtaan.
Woltille ja oliko sillä joku kilpailijakin tämä on hyvä uutinen. Ulkkarisuhareilla riittää töitä ja tienestejä.