Uskotko että persut keksivät vielä tiedotustilaisuudessa jonkun tavan kyykyttää Petteri Orpoa?
Kommentit (24)
Mihinkäs muuhun perussuomalaisten politiikka perustuisi kuin nälvimiseen ja keskenkasvuiseen kiukutteluun.
Kyllä, he elävät siitä. Kuin pienet lapset jotka kärkkyvät aikuisten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs muuhun perussuomalaisten politiikka perustuisi kuin nälvimiseen ja keskenkasvuiseen kiukutteluun.
Vieläkö aiot vastata itsellesi?
Riikkaa tuntui ainakin päätös vain vituttavan.
- Ei mitään kerrottavaa, Purra kuittasi IS:lle ja jatkoi matkaa avustajiensa kanssa.
Ps tulee saamaan äänivyöryn ja Rydman erityisesti. Kansan mieltä olisi niin lämmittänyt noiden eliitin suojatyöpaikkojen lopettaminen.
Kyykyttää? Petteri Orpo tuhosi juuri poliittisen uransa! Se on hinta jonka hän maksaa ilmeisen mielellään.
Jani Mäkelä todennäköisesti mölisee somessa jotain Orposta.
Vierailija kirjoitti:
Riikkaa tuntui ainakin päätös vain vituttavan.
- Ei mitään kerrottavaa, Purra kuittasi IS:lle ja jatkoi matkaa avustajiensa kanssa.
Eiköhän Riikkakin ymmärrä, että Orpo munasi pahasti koska eivät kaikki äänestäjät umpitolloja ole niin ihan turha kommentoida sen enempää. Antaa Orpon selitellä miksi haluaa puolustaa poliittisia suojatyöpaikkoja.
Kokoomuksesta ja persuista olisi hyvä päästä eroon. Niistä kun on vain haittaa ja harmeja.
Persut nöyryyttää naistenkin kaihtamaa insellikokoomusta ja sen keulakuvaa, Petteri Omapikkulapasta. Petterin vaimo yhä vaatii, että Petteri siirtää kivensä hänen puutarhastaan, ja lopettaa vapaamatkustamisen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikkaa tuntui ainakin päätös vain vituttavan.
- Ei mitään kerrottavaa, Purra kuittasi IS:lle ja jatkoi matkaa avustajiensa kanssa.
Eiköhän Riikkakin ymmärrä, että Orpo munasi pahasti koska eivät kaikki äänestäjät umpitolloja ole niin ihan turha kommentoida sen enempää. Antaa Orpon selitellä miksi haluaa puolustaa poliittisia suojatyöpaikkoja.
Sanoo persu ja puolustaa Kaisa Juuson nepotismia kynsin hampain.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs muuhun perussuomalaisten politiikka perustuisi kuin nälvimiseen ja keskenkasvuiseen kiukutteluun.
Sinä se et taida olla luokkasi priimus ja penaalin terävin kynä. Siis nythän persut nimenomaan oli tekemässä, kun järjestörälssin nosti tikun nokkaan koko kansan ilkuttavaksi ja kohdensi leikkauksia. Se että muut aloitti itkupotkuraivarit, vollotuksen ja neliraajajarrutuksen muutosten ehkäisemiseksi, niin se on sitä mainitsemaasi kiukuttelua. Mutta en toki oletakaan, että tätä tajuaisit. Ei sulla riitä kapa. 🤣
Nyt on jo aika ps. pistää hanttiin kun on antanut kokkareille liikaa periksi.
Vierailija kirjoitti:
Ps tulee saamaan äänivyöryn ja Rydman erityisesti. Kansan mieltä olisi niin lämmittänyt noiden eliitin suojatyöpaikkojen lopettaminen.
Se äänivyöry piti saada jo kunta-, alue- ja eurovaaleissa....
Vierailija kirjoitti:
Ps tulee saamaan äänivyöryn ja Rydman erityisesti. Kansan mieltä olisi niin lämmittänyt noiden eliitin suojatyöpaikkojen lopettaminen.
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs muuhun perussuomalaisten politiikka perustuisi kuin nälvimiseen ja keskenkasvuiseen kiukutteluun.
Sinä se et taida olla luokkasi priimus ja penaalin terävin kynä. Siis nythän persut nimenomaan oli tekemässä, kun järjestörälssin nosti tikun nokkaan koko kansan ilkuttavaksi ja kohdensi leikkauksia. Se että muut aloitti itkupotkuraivarit, vollotuksen ja neliraajajarrutuksen muutosten ehkäisemiseksi, niin se on sitä mainitsemaasi kiukuttelua. Mutta en toki oletakaan, että tätä tajuaisit. Ei sulla riitä kapa. 🤣
No nyt persut varmasti puolustaa arvojaan ja hajottaa hallituksen, vai meneekö poliittinen suojatyöpaikka ja hillotolppa edelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs muuhun perussuomalaisten politiikka perustuisi kuin nälvimiseen ja keskenkasvuiseen kiukutteluun.
Sinä se et taida olla luokkasi priimus ja penaalin terävin kynä. Siis nythän persut nimenomaan oli tekemässä, kun järjestörälssin nosti tikun nokkaan koko kansan ilkuttavaksi ja kohdensi leikkauksia. Se että muut aloitti itkupotkuraivarit, vollotuksen ja neliraajajarrutuksen muutosten ehkäisemiseksi, niin se on sitä mainitsemaasi kiukuttelua. Mutta en toki oletakaan, että tätä tajuaisit. Ei sulla riitä kapa. 🤣
No nyt persut varmasti puolustaa arvojaan ja hajottaa hallituksen, vai meneekö poliittinen suojatyöpaikka ja hillotolppa edelle?
Niin sitähän sä kovasti toivot. Mutta ei. Katsos me ajanjaksolaiset ’jälkeen Sanna Mariiinin’ olemme sitä sukupolvea, että hallitusta ei enää hajoiteta koskaan ja teki ministeri minkä virheen tahansa, niin koskaan ei nykyisin enää erota. Jos olet politiikan historiaa seurannut (voisin vannoa että et ole), niin tietäisit että noin se menee. Ennen Sannulia hallitukset tuppasivat hajoamaan erimielisyyksistä ja ministerit virheistään. Se oli aivan normaalia. Mutta huulipunatytyt muutti pelin hengen. Nykyään ei taida olla enää mitään, minkä vuoksi hallitus hajoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs muuhun perussuomalaisten politiikka perustuisi kuin nälvimiseen ja keskenkasvuiseen kiukutteluun.
Sinä se et taida olla luokkasi priimus ja penaalin terävin kynä. Siis nythän persut nimenomaan oli tekemässä, kun järjestörälssin nosti tikun nokkaan koko kansan ilkuttavaksi ja kohdensi leikkauksia. Se että muut aloitti itkupotkuraivarit, vollotuksen ja neliraajajarrutuksen muutosten ehkäisemiseksi, niin se on sitä mainitsemaasi kiukuttelua. Mutta en toki oletakaan, että tätä tajuaisit. Ei sulla riitä kapa. 🤣
No nyt persut varmasti puolustaa arvojaan ja hajottaa hallituksen, vai meneekö poliittinen suojatyöpaikka ja hillotolppa edelle?
Niin sitähän sä kovasti toivot. Mutta ei. Katsos me ajanjaksolaiset ’jälkeen Sanna Mariiinin’ olemme sitä sukupolvea, että hallitusta ei enää hajoiteta koskaan ja teki ministeri minkä virheen tahansa, niin koskaan ei nykyisin enää erota. Jos olet politiikan historiaa seurannut (voisin vannoa että et ole), niin tietäisit että noin se menee. Ennen Sannulia hallitukset tuppasivat hajoamaan erimielisyyksistä ja ministerit virheistään. Se oli aivan normaalia. Mutta huulipunatytyt muutti pelin hengen. Nykyään ei taida olla enää mitään, minkä vuoksi hallitus hajoaisi.
Jep. Ennen oli arvot ja periaatteet. Nykyään persut myyvät vain persettä.
Ei tarvitse keksiä mitään, teot puhuvat puolestaan.