Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Suomi-sotilas! Tappaka lahtariupseerinne ja tulkka hakeman leippä!"

Vierailija
23.06.2026 |

Neljän toukokuun alussa antautuneen venäläissotilaan on kerrottu saaneen McDonald’sin hampurilaisateriat ”bonuksena” vapaaehtoisesta antautumisestaan.

IS 23.06.2026

Niinpä. Venäjällä ei ole enää mäkkäreitä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärin Big MacMeal tuplaranuilla, dipillä ja aidolla cokoiksella voittaa aina joukkokuoleman älyttömässä "liha-aallossa" (Kuten venäläisupseerit ja politrukit kutsuvat hyökkäyksiä)

Vierailija
2/2 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen aina samaistunut tuntemattoman sotilaan henkilögalleriassa Lehtoon. 

Ammu alemmas, ammu alemmas stanan kierosilmä.

Mies minun makuuni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän