Lue keskustelun säännöt.
Ja nainen joka ajaa miehiä alas on ihan yhtä säälittävä kuin mies joka ajaa naisia alas
23.06.2026 |
Sekin kannattaa tajuta naisena varsinkin, että jos sä haukut ja vihapuhut täällä palstoilla miehistä pelkästään ärsyttääkses niitä koska sä oot itse oikeutettu siihen koska sun tunteita on rikottu, ni sä oot se ongelma kans samantien, koska sä et oo edelleekää kasvanu itsees ollenkaan etkä tajua sitä omaa ns voimaas vaan sä alistut sille tilanteelle ja tässä tapauksessa miehille. Jos sä oisit nainen oikea nainen sä osaisit katsoa tilanteita ulkopuolelta ja olle menemättä siihen mukaan, tiedostaa se että okei tälläsiä on myös olemassa mutta minä olen korkeammalla sitä toimintaa.
Kommentit (2)
Ei anna hyvää kuvaa naisesta eikä miehestä, jos toista sukupuolta haukkuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pitäähän ne ajaa alas, että voi ottaa pois kyydistä 😃 Niin miehet, naiset kuin lapsetkin 😄