Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öljyn hinta on laskenut useamman viikon

Vierailija
23.06.2026 |

Eittämättä on jo melkein kuukausi siitä, kun öljyn hinta lähti laskemaan ja painui pysyvästi alle sadan dollarin. Kaikki keskeiset laadut siis Crude ja Brent. Siltikin bensan hinta pumpuilla hätyyttelee edelleen erittäin kalliita lukemia. Taidetaan taas apinoita koijata, never waste a good crisis. Jokuhan tästä hyötyy. Kyllä hintojen pitäisi ainakin lähteä menemään alaspäin, eikä olla 95 -laadun 2-2,2€/l. Joku tässä mättää

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän