Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kliininen narsisti, kuinka paljon te oikeasti mietitte näitä asioita?

Vierailija
22.06.2026 |

Kannattaa joskus oikeasti pysähtyä miettimään että olenko minä oikeasti se mistä syytän kaikki toisia. Esim:

 

Kliininen narsismi (Persoonallisuushäiriö)

Se keskustelupalstan portinvartija, josta puhuit – joka repii muita alas päivästä toiseen, maalittaa ja käyttää valmiita sloganeita – edustaa ilmiön ääripäätä. Siinä ei ole kyse vain ihmisen vajavaisuudesta, vaan jäykästä, joustamattomasta ja pysyvästä rakenteesta.

 

me kaikki elämme omien heikkouksiemme kautta. Mutta se, mikä erottaa narsistin muista, on se, että hän on valmis tuhoamaan toisen ihmisen todellisuuden ja mielenterveyden vain suojellakseen omaa satutettua ylpeyttä

 

Narsisti ei välttämättä edes tiedosta olevansa sellainen. Muistakaa se, narsisti on aina uhri kuka on oikeutettu olemaan usipää. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia keskusteluja voi käydä AIn kanssa

Vierailija
2/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuommoisesta kuullutkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me kaikki elämme omien heikkouksiemme kautta."

 

Ei, emme elä eikä meillä ihan kaikilla ole heikkouksia. Älä yritä miellyttää kaikkia, loukkaat samalla fiksuimpia ihmisiä.

Vierailija
4/4 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up