Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka syövät vain 3 kertaa päivässä tai vähemmän?

Vierailija
22.06.2026 |

Minä syön 3 kertaa päivässä eli aamupalan, iltapalan ja yhden kunnon ruoan. Lisäksi ehkä 1-2 suklaanpalaa päivässä aterioiden välillä. Onko muita tällaisia "outoja"? 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa syön. Paino tippunut kivasti! Raha ei riitä muuhun.

Vierailija
2/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä joskus paastoan tarkoituksella. Juon vain nestettä silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään vielä syönyt mitään. Töissä ollut aamusta asti sillein että välissä  pari 3h taukoa. Jos syön niin mua alkaa väsyttämään enkä jaksa tehdä mitään. Kahvia vain olen tänään juonut niin jaksan loistavasti. Syön sitten kotona  21.00 jälkeen.

Vierailija
4/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein laske aamupuuroa edes ruuaksi mutta vedän yleensä tukevan lounaan ja jotain pienempää viiden-kuuden aikaan.

Vierailija
5/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapala kerran päivässä. 😆🤣😂

On teidän akkojen elämä sitten ihanaa kun tuo on maksimi tai paukahdatte paksuksi. 

Vierailija
6/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaisen syön ja iltapäivällä 14-16 aikaan jos ns. normipäivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 0-3 kertaa päivässä. Useimmiten 2 kertaa. Paastoa tulee aina vähintään 16 tuntia päivän viimeisen ja seuraavan päivän ensimmäisen syönnin välillä.

Vierailija
8/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa päivässä syön. Ylipäätään syön vain jos on nälkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan klo 8-10 välillä ja seuraavan kerran illalla lämpimän, ison ruuan, miten huvittaa klo 17-22.  Olen 54 ja koko elämäni ollut suht sama. Minä (N) ja kaikki neljä aikuista lasta ollaan joko hoikkia tai normaalipainoisia. Äitini ja äidin äiti oli sama. Veriarvot hyvät, ei kolesteroolia ja RR hyvät. 

 

En todellakaan väitä, että sopii kaikille, mutta mulle luontaisin. Kun lapset oli pieniä, oli kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja välipalat, mutta ei mitään jatkuvaa pupeltamista. 

Vierailija
10/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kaksi tai kolme kertaa: aamupalan puolen päivän aikaan, n. klo 16 lounaan ja jos illalla on nälkä, syön pienen iltapalan, esim. palan leipää, hedelmän tai jugurtin n. klo 20. Sen jälkeen en syö mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaapala kerran päivässä. 😆🤣😂

On teidän akkojen elämä sitten ihanaa kun tuo on maksimi tai paukahdatte paksuksi. 

Mikä on maksimi?

T. Saara

Vierailija
12/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, lounas ja päivällinen - ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x Välimeren tyyliin.

07, 13 ja 19. Joskus espresso iltapäivällä.

Normaalipainoinen, en pysty syömään isoja annoksia kerralla

Vierailija
14/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaikki hoikat syö kolmisen kertaa päivässä.

Silloinkin hillitysti .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran syön. Ison annoksen, olen läski. Olen aina syönyt näin.

Vierailija
16/16 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja? En pidä itseäni outona ollenkaan. Aamupala klo 9, herään kyllä jo klo 6 jälkeen ja juon pari lasia vettä. Lounas kello 13, kuppi kahvia klo 17 ja iltaruoka kello 20. Iltaruoka on pieni, jugurttia, hedelmiä, joskus näkkileipäsiivu juustolla. Lounas on minulle se tärkein päivän ateria ja sisältää paljon kasviksia, salaattia ja 2x viikossa palan lihaa ja toiset 2x kalaa. Jälkkäriksi omena tai muu hedelmä. Ei naposteluja, ei suklaata eikä karkkeja. Nälkä ei pääse koskaan yllättämään. Normaalipainoinen olen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi