Lue keskustelun säännöt.
Miten vanhoja meikkejä sulla on?
22.06.2026 |
Käytätkö niitä vielä? Mulla on vanhimmat luomivärit n. 10 vuotta, päätin että ens vuonna en enää käytä niitä vaan heitän sitten pois. Nyt vielä käytössä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla