Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostutteko viettämään aikaa kenen kanssa tahansa?

Vierailija
22.06.2026 |

Jos uusi puoliso sanoo että haluaa viettää aikaa hänelle tärkeiden ihmisten kanssa, niin suostutteko muitta mutkitta? Entä jos ne ihmiset täysin eri tyylisiä tai sinulla tulee epämukava olo siinä seurassa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä aikaa rikollisten parissa. Jos puoliso paljastuisi sellaiseksi, että hän seurustelisi rikollisten kanssa, niin potkisin hänet pihalle.

Vierailija
2/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu, en vain kestä kusipäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod.

Vierailija
5/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihan kenenkä tahansa, mutta tottakai puolisolle tärkeiden ihmisten kanssa. Tosin jos puoliso viihtyy sellaisten ihmisten kanssa, joita itse en voi sietää niin silloin kyllä alkaisi tulla tunne, että emme ole kumppanin kanssa muutenkaan yhteensopivia.

Vierailija
6/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen, että ette sovi toisillenne. Tai sitten hyväksyt, että hän viettää aikaansa ihmisten, jotka oli hänen elämässään jo ennen sua, kanssa, mutta sä et osallistu. Jos tää on molemmille ok, niin miksei. 

 

Mulle on ok, että en välttis syystä x tykkää kumppanin jostain yksittäisestä kaverista, mutta senkus käyvät joskus yhdessä kaljalla, jos kumppanin tuttavapiiri on muuten ok ja viihdyn heidän seurassaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaisi kieltää kumppaniaan viettämästä aikaa tälle tärkeiden ihmisten kanssa?  Ne oli jo ennen apta. 

 

(Ja tod näk on myös apn jälkeen) 

Vierailija
8/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisolla on kauhean typeriä kavereita, niin arvaa mitä: hän on itsekin sellainen. Terälehdet kannattaa pudottaa silmiltä siinä vaiheessa.

Sit taas jos puolison perhe on höntti, vähän eri asia koska perhettä ei ole puoliso itse valinnut. Silloinkin kuitenkin reality check, että ne kaikki vastenmieliset puolet tulevat myös suhteessa vastaan.

Mutta loppukaneettina, suhteessa pitää tehdä kompromisseja, mutta myös harrastaa omia juttuja. Eli ei, en lähde esimerkiksi miehen harrastuksiin tai muuhun mukaan, koska ei kiinnosta yhtään. Jos puolisolle on tärkeää että tulen mukaan, silloin menen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hädin tuskin jaksan ketään. En valitsisi puolisoa, joka vaatisi minut mukaan kissanristiäisiin.

Vierailija
10/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuollainen nöyristely on nuoruuteen taaksejäänyttä elämää minulla. Nykyään kunnioitan itseäni, ja olen mieluummin yksin jossain muualla sen ajan, kun toinen tapaa ihmisiä, joita en itse siedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluaisi kieltää kumppaniaan viettämästä aikaa tälle tärkeiden ihmisten kanssa?  Ne oli jo ennen apta. 

 

(Ja tod näk on myös apn jälkeen) 

En kielläkään, mutta mihinkään yhteiseen mökkeilyyn en halua osallistua. En tiedä mitään niin ikävää kuin mökkeily seurassa jossa ei viihdy.

Vierailija
12/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi viettää aikaa epäakateemisessa seurassa, mutta puolisoni toki voi valita itse oman seuransa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan erottisen tyttöystävän kanssa

Vierailija
14/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En persujen tai muiden fasistien ja rikollisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa voisin purra hammasta yhteen hänen takiaan. En loputtomiin.

Vierailija
16/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä. Jos puolisosi haluaa viettää aikaa joidenkin ihmisten kanssa, niin miksi SINUN pitäisi viettää aikaa niiden samojen ihmisten kanssa??

Vierailija
17/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso saa viettää aikaa kavereidensa kanssa ihan autonomisesti, kuten minäkin teen. Meillä on onneksi yhteinen ystäväpiiri. Hänen sukulaistensa kanssa kyllä suostun viettämään aikaa, vaikka he ovat välillä raskaita tyyppejä. 

Vierailija
18/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi viettää aikaa epäakateemisessa seurassa, mutta puolisoni toki voi valita itse oman seuransa.

Taidat olla täynnä itseäsi

Vierailija
19/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Jos puolisosi haluaa viettää aikaa joidenkin ihmisten kanssa, niin miksi SINUN pitäisi viettää aikaa niiden samojen ihmisten kanssa??

Uudella puolisolla on kaunis haave että minä, hän ja hänen kaverinsa perhe + koirat voisimme viettää enemmänkin aikaa yhdessä. Pari viikonloppua tähän jo käytin ja olin yötäkin. Ei vaan natsannut minulle heidän kanssa oleminen sen kummemmin. Nuo koirat vielä ajoittain vailla valvontaa ja ovat vähemmän ihmisystävällistä rotua kummatkin.

Vierailija
20/20 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana siedin, vanhempana en. Ainut pakko on anoppi ja appi - heitä pitää kunnioittaa ja siinä onkin tekeminen, jos eivät kemiat/ tavat/ maailmankatsomus/ uskonto jne kohtaa. Yksi anoppiehdokas oli niin vaativa, että määräsi kaadettavat puutkin, kun tein pihasuunnittelua. Tunki kotiin ja vittuili minulle kaikesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi