Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaaleat ohuet käsikarvat ja epävarma olo, ?

Vierailija
22.06.2026 |

Olen siis naine ja en ajele karvoja. Onko vaaleat käsikarvat oksettavat vai  mistä tälläinen ajatus päähäni tuli? Luulen että median aivopesu. Miten kauniit vaaleat käsikarvat voisi olla inhottavat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, vaikka ne ois tummat niin ne ei ois oksettavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vaaleat, melko tuuheat käsikarvat nuoresta tytöstä saakka, koskaan en ole niitä ajellut enkä ajele, eikä koskaan ole kukaan mitään sanonut. Eipä ollut kyllä ennen tätä viestiä käynyt mielessä, että käsikarvatkin pitäisi jonkun mielestä ajella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi