Lasun asiakirjat
Moi,
En löytänyt mitään tuoretta keskustelua tästä. Oletteko tilanneet omat lasu-asiakirjanne, ja kuinka kauan niiden toimittamisessa kestänyt? Miten ne ylipäänsä on toimitettu? Itse oon tilannut jo yli kk sitten (viimeviikolla soitin perään ja asiaa kiirehdittiin) mutta ei vieläkään kuulu mitään. Kyse siis omista lapsuudenaikaisista asiakirjoista (90-luvulta lähtien).
Kommentit (12)
Minä perhehoitajana jätin kaikki asiakirjat talteen. Ne saa lapsi täysi- ikäisenä.
Mun asiakkaat on joskus tilanneet näitä esim. ADHD-diagnoosin saamista varten. Kyllä niissä voi kestää pari kuukautta, varmaan kuntakohtaisia eroja on.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Laitatko ne liitteeksi työhakemukseen?
Ei tartte, on jo unelmatyöpaikka :)
Kaffebulla kirjoitti:
Mun asiakkaat on joskus tilanneet näitä esim. ADHD-diagnoosin saamista varten. Kyllä niissä voi kestää pari kuukautta, varmaan kuntakohtaisia eroja on.
Mut eikö nää yleensä pitäis tulla nopeammin? Eikö joku säädös ole että kuukaudessa pitäis toimittaa vai olenko hakoteillä?
Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?
Ap.
Normi byrokratiaa, voi mennä kuukausia. Oikeasti kuukausia. Etkä saa edes kaikkea kerralla
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?
Ap.
Se riippuu monesta asiasta. Kyllä niitä mapillinen helposti kertyy jos lapsi on pitkään lastensuojelun asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?
Ap.
Joku puoli sivua - sivu per päivä. Haastavammista enemmänkin. Siis ihan päivittäiskirjauksia.
Vierailija kirjoitti:
Minä perhehoitajana jätin kaikki asiakirjat talteen. Ne saa lapsi täysi- ikäisenä.
Olen kerännyt myös " vauvalaatikkoon" muistoja parin ensimmäisen vuoden ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja kuinka paljon yleensä sitä materiaalia on esim huostaanotetulla? Onko kyse sivuista vai kirjasta?
Ap.
Se riippuu monesta asiasta. Kyllä niitä mapillinen helposti kertyy jos lapsi on pitkään lastensuojelun asiakas.
Mappi per vuosi kertyy, jos on laitoksessa asunut.
Vierailija kirjoitti:
Normi byrokratiaa, voi mennä kuukausia. Oikeasti kuukausia. Etkä saa edes kaikkea kerralla
Miten voi mennä kuukausia jos laissa säädetään että max kuukausi ja soittaessa asiakaspalvelija ihmetteli ettei vielä ole tullut? Ja miksen saa kaikkea kerralla vaikka olen nimenomaan pyytänyt kaiken?
Laitatko ne liitteeksi työhakemukseen?