Lue keskustelun säännöt.
Mistä syystä energiafirmat myyvät reserviakkuja yksityisille eivätkä itse tee niillä sitä luvattua "tuottoisaa" bisnestä??? 😱😱😱😱
22.06.2026 |
Jos reserviakulla oikeasti voi tehdä niin paljon rahaa kuin nämä firmat lupailevat, niin eikös näiden firmojen kannattaisi pitää asia muilta salassa ja tehdä itse sitä "helppoa rahaa" niillä akuilla??
Ovatko reserviakun ottaneet vain huijattavissa eli tyhmiä vai enkö itse ymmärrä jotain???
Kommentit (2)
Jos kennoilla ja akuilla saa ilmaista sähköä niin tottakai laitteistoon on isketty sitten sen verran hintaa että sillä saa myyjä sen säästön sähkössä tavallaan lypsettyä heti sisään. En todellakaan usko että joku 15 tonnin laitteisto maksaa itseään koskaan takaisin koska todennäköisesti rikkoutuu jo hyvissä ajoin ennen velan kuoleentumishetkeä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuo akkuhimmelit on täyttä huijausta. Jos oikeasti haluaa tuollaisen toimivan systeemin järkevällä hinnalla niin ostaa 3 vuotta vanhan sähköauton. Siitä on kalleimmat kilometrit jo maksettu, akku vielä hyvässä kunnossa. Lataa sen halvan sähkön aikana täyteen ja kalliin sähkön aikana ottaa siitä eniten kuluttaville laitteille. Eikä tuollaiselle sähköautolle mitään kallista latausasemaa tarvita. Sähkökiukaan syötöstä kaapeli pihalle, 3x16A riittää oikein hyvin lataukseen.