Lue keskustelun säännöt.
Löysin kaupasta muuten aivan ihanat (materiaali,väri) mutta aivan liian LYHYET SORTSIT. Eikä muuten ole ensimmäinen kerta kun näin käy!
22.06.2026 |
Enkä viisikymppisinä tahdo esitellä roikkopersettäni koko koko kansalle kiitos vain!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama juttu lasten,tyttöjen, shortseissa :( En mä tahdo että mun lapsi kulkee peppu esillä.