Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia

Vierailija
22.06.2026 |

Eräpäiviä pidätte hankalampia?


Niin niin, ei kaikilla samat palkkapäivät, , mutta luulisi että yleisesti pidetään 15. tai viimeinen päivä käytännön kannalta järkeviltä, kun palkkapäivät monilla silloin? 

Miksi Helen  laskuttaa 25. päivä? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi