Lue keskustelun säännöt.
Minkälaisia
22.06.2026 |
Eräpäiviä pidätte hankalampia?
Niin niin, ei kaikilla samat palkkapäivät, , mutta luulisi että yleisesti pidetään 15. tai viimeinen päivä käytännön kannalta järkeviltä, kun palkkapäivät monilla silloin?
Miksi Helen laskuttaa 25. päivä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla