Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitukselta valtaoikeudet pois!

Vierailija
22.06.2026 |

Hallitukselta pitäisi ottaa nykyiset valtaoikeudet pois ja siirtää ne eduskunnalle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kansalle.

Vierailija
2/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta pitäisi ottaa puolueilta pois. Puolueet pitäisi tehdä laittomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta venäjälle siellä määrää yksi mies.niin ei tarvitse täällä itkeä.

Vierailija
4/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valta pitäisi ottaa puolueilta pois. Puolueet pitäisi tehdä laittomiksi.

Hyvä sergei voit painuavittuun suomesta.

Vierailija
5/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on laiton koska se ei kunnioita vähemmistöjen ihmisoikeuksia. Naisena vaadin, että hallitukselta on otettava valtaoikeudet pois.

Vierailija
6/6 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus on laiton koska se ei kunnioita vähemmistöjen ihmisoikeuksia. Naisena vaadin, että hallitukselta on otettava valtaoikeudet pois.

Hallitus on sinne lailisesti äänestetty toisin kuin teillä venäjällä.joten voit painuavittuun suomesta ja sinne sun ihanne maahan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän