Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fuengirola on maailman napa. Kaikki haluaa sinne!

Vierailija
22.06.2026 |

Fuengirola on maailman napa. Kaikki haluaa sinne! :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.

Vierailija
2/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.

Edulliset päihteet ja "hyvä sää". Ei kai suomalainen muuta tarvitse ollakseen onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.

Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin. 

Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.

Vierailija
4/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nimenomaan janoisille, kielitaidottomille suomalaisille paras paikka ?

Vierailija
5/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuengirolassa on hyvät rannat ja ilmasto, ja perinteisenä turistikohteena sinne on rakentunut ajan myötä myös paljon palveluita. Ei siellä sen kummempaa nähtävää ole, mutta ei kaikki sitä nähtävää joka päivä kaipaa. Monelle riittää kun käy esim. Gibraltarilla ja Malagan Picasso-museossa kerran elämänsä aikana. Ja onhan siellä lähialueilla muutakin nähtävää, jos ottaa auton ja lähtee retkeilemään. 

Aurinkoa ja halpaa kaljaa tosiaan löytyy muualtakin. Jotkut matkustavat myös golfin takia, ja jotkut siksi, että siellä ei tarvitse osata vieraita kieliä.

Vierailija
6/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.

Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin. 

Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.

Fugessa nyt on aika vaikea olla törmäämättä suomalaisiin. Mutta joo, jos pysyttelee omassa resortissaan ja esim. golfailee, niin onhan se mahdollista. Palvelut siellä on tosiaan hyvät, mikä on usein monen turistikohteen etu. Jos lähtee kohti tuntemattomia paratiisisaaria ja neitseellisiä rantoja, niin ei siellä sitten eurooppalaiseen makuun suunnattuja palvelujakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.

Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin. 

Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.

Fugessa nyt on aika vaikea olla törmäämättä suomalaisiin. Mutta joo, jos pysyttelee omassa resortissaan ja esim. golfailee, niin onhan se mahdollista. Palvelut siellä on tosiaan hyvät, mikä on usein monen turistikohteen etu. Jos lähtee kohti tuntemattomia paratiisisaaria ja neitseellisiä rantoja, niin ei siellä sitten eurooppalaiseen makuun suunnattuja palvelujakaan ole.

Me majoituttiin Malagassa ja oltiin Fugessa päiväreissulla. Oltiin rannalla, käytiin niissä rantakadun putiikeissa, syömässä ja vuokrattiin auto, jolla ajettiin Mijas Puebloon. Ei nähty suomalaisia. Että ei se nyt aivan mahdotonta ole. 

Vierailija
8/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki silmäätekevät haluaa Marbellaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.

Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin. 

Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.

Fugessa nyt on aika vaikea olla törmäämättä suomalaisiin. Mutta joo, jos pysyttelee omassa resortissaan ja esim. golfailee, niin onhan se mahdollista. Palvelut siellä on tosiaan hyvät, mikä on usein monen turistikohteen etu. Jos lähtee kohti tuntemattomia paratiisisaaria ja neitseellisiä rantoja, niin ei siellä sitten eurooppalaiseen makuun suunnattuja palvelujakaan ole.

Me majoituttiin Malagassa ja oltiin Fugessa päiväreissulla. Oltiin rannalla, käytiin niissä rantakadun putiikeissa, syömässä ja vuokrattiin auto, jolla ajettiin Mijas Puebloon. Ei nähty suomalaisia. Että ei se nyt aivan mahdotonta ole. 

Kaverilla on Benalmadenassa kämppä, joskus siellä kyläillyt ja en ainakaan kiinnittänyt huomiota hirveään suomalaislössiin kertakäynnillä siellä Fugessakaan. Kaveri puhuu espanjaa niin on helppo mennä paikallisväen tapahtumiin ja joukkoon. 

Vierailija
10/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costa del Crime, Euroopan persläpi.

Vierailija
12/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti

Tallinnassa oli Jetin kebab, aikä surkeat sapuskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se maailman napa on edelleen Kuopion torilla. Sen tietää siitäkin, että mitä kauemmaksi siitä paikasta etääntyy, sitä voimakkaammin keskipakovoima alkaa vaikuttaa ja maailma pyörii. Viimeksi kun olin Fuengirolassa, niin maailma pyöri kovasti ja tuli ihan paha olo. Sama tapahtui muuten Teneriffalla ja Phuketissakin. 

Vierailija
14/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa on kymmenittäin parempia rantakohteita kuin Fuge esim. Barcelona, Ibiza, Marbella, San Sebastian ja Mallorca.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis suomalaiset.

Vierailija
16/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon kohta kahveet Fuengirola muksita, joka tarttui matkamuistoliikkeestä mukaan. On todella hieno.

Vierailija
17/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juon kohta kahveet Fuengirola muksita, joka tarttui matkamuistoliikkeestä mukaan. On todella hieno.

mukista

Vierailija
18/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nähtävää siellä on? Halpaa kaljaako? Aurinkoa? Kyllä noita löytyy muualtakin ja ilman muita suomalaisia.

Noh. Ei Fugessakaan ole pakko olla suomalaisten seurassa, eikä ole pakko mennä suomiravintolaan. Olen käynyt Fuengirolassa yhden kerran. En törmännnyt suomalaisiin. 

Siellä on upea ranta. Aurinkoa ja lämpöä. Kaupungin palvelut. Saako saman muualtakin? Kyllä. Onko siinä jotain vikaa, että joku tykkää juuri Fugesta? Ei.

Et törmännyt suomalaisiin, xd. Anna mun nauraa. Suomea kuulee ihan kun vaan kävelee kadulla.

Vierailija
19/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti

Oli hyvää! Saa myös tilattua kämpille.

Vierailija
20/26 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeti Kebabissa syömässä ehdottomasti

Tallinnassa oli Jetin kebab, aikä surkeat sapuskat.

Ehkä siellä on sitten eri kokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän