Lue keskustelun säännöt.
Mun pitää vissiin laittaa Stubbin somet itselleni estoon...
22.06.2026 |
Mitä veetä toi some tarjoaa mulle sen äijän kesänviettojulkaisuja ja muita sen sporttityrkkyjulkaisuja? Sitte mä oon niin idiootti että meen vielä kattomaan mitä niihin on kommentoitu... Jumankauta väki kuolaa sen äijän päälle!
Ihme äijä... Sillä riittää julkaisujen mukaan aikaa lukea kirjoja, urheilla, politikoida, hoitaa valtiosuhteita, ottaa vastaan sekä virallisia että epävirallisia vieraita, käydä itse vierailuilla...
Aikansa totakin täytyy sietää... Sitte kun se on vanha gubbe, onkohan sillä sitte dementia ja alzheimer... tai ehkä se ajaa fillarireissuillaan pahan kolarin.... Mannekiini.
Kommentit (2)
Miksi ihmeessä seuraat ihmistä, josta et ole kiinnostunut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siksi juuri niitä tulee tarjolle, kun katsot niitä kommentteja.